czwartek, 26 stycznia 2012

150 starmonet dla każdego użytkownika stardoll

Z okazji 150 milionów użytkowników stardoll rozdał każdemu po 150 sm. Starmonety zostały przypisane bezpośrednio do kont. Oprócz tego przy zakupie stardolarów lub wykupieniu SS z jakiejkolwiek oferty również otrzymuje się dodatkowo 150sm.


Przyznam szczerze, że jestem zawiedziona :/ 150 stardolarów to byłoby coś ale 150 starmonet to zaledwie równowartość 15 $. To w poprzednich latach dostawało się więcej.... szkoda. A gdzie jakieś darmówki, ciuchy, dekoracje z tej okazji? Stardoll zupełnie nie przygotował się do świętowania.

11 komentarzy:

pisze...

Ja dostałam 150 sm i 150 sd.

Anonimowy pisze...

Ja też dostałam 150 sm i 150 sd.
może to błąd?

kasaPink

Unknown pisze...

Też dostałam 150 sm i 150 sd O_O Fajnie jakby to nie był błąd.. xd

Wojtek pisze...

pewnie tylko ss ;/

HarajukuGirlPL pisze...

@ to nie jest błąd, pewnie korzystałyście dziś z którejś oferty

julcia_tam pisze...

JA dostałam tylko sm

HarajukuGirlPL pisze...

@ ja nie korzystałam więc nie dostałam

Jacksonka115 pisze...

Też dostałam 150 sm i 150 sd o.o Już pokupowałam kilka rzeczy, hahah ;d

Unknown pisze...

Ja nie korzystałam z żadnej oferty i dostałam to i to :D dziwne.. xd

Unknown pisze...

I teraz się nie mogę zalogować.. -.- pewnie mi je zabierają..

CiemnaStronaRacucha pisze...

Nie korzystałam z żadnej oferty, SS doładowałam z telefonu tydzień temu. Dostałam te bonusowe 150 sd. Trochę niesprawiedliwie potraktowano NSS -_-'