czwartek, 8 grudnia 2011

UWAGA! Promocja na reklamy płatne!

Z okazji zbliżających się świąt mam dla Was promocję na reklamy płatne.
Reklama w całym poście - jedynie 20$ (200sm) + prowizja stardoll
Reklama na pasku bocznym:
- 1 tydzień - 5$ (50sm) + prowizja Stardoll
- 2 tygodnie - 8$ (80sm) + prowizja Stardoll
- 3 tygodnie - 12$ (120sm) + prowizja Stardoll
- 4 tygodnie - 15$ (150sm) + prowizja Stardoll

Promocja ta potrwa do końca tego roku i jest ważna tylko na reklamy publikowane w tym roku, oznacza to że nie można sobie zamówić dziś reklamy na styczeń w promocyjnej cenie. Niższe ceny obowiązują tylko na emisję reklam w grudniu.

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja raczej nie kupię :P

Majka994 pisze...

Zaraz wyślę Wam maila z zamówieniem=)


Majka994

olo ;p pisze...

Ja chciałabym reklame w pasku bocznym na tydzień ;))
Sweet_001_

truskaffkowe pisze...

ja nie skorzystam ale opłaca się!!

KATERIMA pisze...

A ja bardzo chętnie:)

julcia_tam pisze...

Zastanowię się.
julcia_tam