piątek, 23 grudnia 2011

Metamorfozy

Dzisiejsza, przedświąteczna "dawka" metamorfoz:

GwiazdaCherry







No niestety u Ciebie nie było za łatwo, ponieważ masz tylko jeden liner do oczy i nic więcej, a z dodatków to jeszcze tylko naszyjnik, toteż metamorfoza makijażu nie jest jakaś powalająca. Jednak myślę, ze ładnie Ci teraz! ;)


sel13







Ty za to, masz dużo fajnych kosmetyków i dodatków, wiec można zrobić świetny makijaż. Ogólnie, jak patrzyłam masz super apartament i dolkę! Gratki! ;)



Sadze, ze to były ostatnie w tym roku moje metamorfozy, wiec chciałabym wszystkim życzyć spokojnych i wesołych świat!

3 komentarze:

truskaffkowe pisze...

dawno nie pisałam :)
ładne metki podoba mi się ta kurteczka kruciutka:)
wesołych świat blogowicze!!

aha dodam że dziś pierwszy raz widzę nowy wystrój bloga i choć jest ładnie to wolałam wcześniej teraz jest dobrze ale dawniej było bardziej przejrzyście teraz każdy post trzeba otwierać osobno może po świętach wróci stare jeśli nie to się przystosuję ale wolałam wcześniej
:(

julcia_tam pisze...

Ładnie

Well pisze...

Metamorfozy naprawdę świetne ;)