środa, 14 grudnia 2011

Czeka nas remanent na blogu

Blog długo się ładuje, nieraz nie chce się przewijać, jest na nim za dużo dodatków.... tak, tak, wiem to wszystko bo sama wchodzę na niego kilkadziesiąt razy dziennie. Dlatego już niebawem będzie całkowite czyszczenie na blogu, takie przedświąteczne porządki :) Ostrzegam już teraz żeby potem w trakcie blokady bloga nie było pytań typu "dlaczego mi się blog nie otwiera?" Jeszcze nie wiem kiedy dokładnie to nastąpi, jak długo potrwa i czy blokada w ogóle będzie potrzebna, ale wiem jedno - na blogu będzie jedna fajna innowacja jeśli chodzi o Wasze reklamy.... ale nic więcej nie powiem! Wszystkiego dowiecie się tuż po remanencie. Na razie pracujemy nad szablonem i dopracowujemy szczegóły, spodziewajcie się zmian w przeciągu kilku-kilkunastu godzin.

4 komentarze:

Unknown pisze...

No fakt.. zauważyłam to :p nawet jak pisze teraz komentarz to literki wolną "wskakują" i zamulają. ^^ Fajnie, że będzie zmiana :)

Mrunia pisze...

Właśnie. Ciut za dużo tych wszystkich dodatków, obrazków, gifów i innych pierdołek, a jeszcze ostatnio ten padający śnieg... Wszystko wczytuje mi się sto lat.

Mrunia_R.E.

requiem for a dream. pisze...

może to wina waszych komputerów, ja mam dosyć nowy komp. z tego roku, a blog mi się w mig otwiera. A i jeszcze dodam że używam Google Chrome tutaj wszystko szybko się otwiera :D
No i ten śnieg jest trochę wkurzający.

JuliaxxD

julcia_tam pisze...

Ale teraz jakoś tak dziwnie nie mogę się przyzwyczaić...
julcia_tam