wtorek, 27 grudnia 2011

CG - MisteryJR Paparazzi

Rzadko kiedy publikuję notki o CG lub NCG, ale dziś postanowiłam że pozachwycam się publicznie tym co zrobiła MisteryJR czyli dzisiejsza CG. Gdy zobaczyłam na okładce dziewczynę powiązaną taśmami od razu postanowiłam ją odwiedzić i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem. Niemal do perfekcji opanowała stylizaję Lady GaGa co naprawdę zasługuje na dobrą ocenę. Jest oryginalna i pomysłowa. A Wam jak się podoba stylizacja MisteryJR?



PS: Niestety nadal "siedzę" nie na swoim kompie i nie wszystkie strony są dla mnie dostępne. Nie otwiera  mi się na stardoll StarPlaza i większość stron oparta na flashu. Czasami udaje mi się wejść do własnego apartamentu ale to też nie zawsze. Za dwa dni będę w domu to wszystko na blogu wróci do normy, na razie musicie się obejść bez newsów ;P

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Jest świetna! :D Masz rację, perfekcyjnie opracowała stylizację Lady GaGi. :D

Well pisze...

Też odwiedziłam jej konto, jeszcze jak była obwiązana taśmą. Byłam pod wielkim wrażeniem tego pomysłu i jak jej to wyszło. Jak odwiedziłam ją znów za jakiś czas to była już w stroju z myszką miki, tylko, że wtedy jeszcze nie miała bluzki i rajstop, a jednoczęściowy ubiór i na to dopiero gorset. Jednak nadal byłam pod wrażeniem.

Anri pisze...

jutro jest zarezerwowana dla mnie reklama i na wszelki wypadek przesyłam ci jeszcze raz treść reklamy bo dawno wysłałam ;]


Ula74

ewcorka pisze...

uwaga. to jest CHŁOPAK !
jak zauważyłam to na okladce to musiałam sprawdzić.:D mówię : świetne opracował stylizacje LG :D

Sasquatch pisze...

Super blog. Zapraszam do mnie: leothelegend.blogspot.com

CiemnaStronaRacucha pisze...

I to w dodatku osobnik płci męskiej :) Rzadko się zdarzają kreatywne osoby, zwłaszcza wśród chłopaków, więc szacun.

Mr. Adam pisze...

to jest chłopak hah i czy ja wiem, czy kreatywny. w sumie to skopiował wygląd Lady Gagi. fakt, musiał znaleźć, bądź zaprojektować jej wygląd, ale jednak na kimś się wzorował, ale to już kwestia gustu :]

julcia_tam pisze...

rzeczywiście fajnie

queenzuzol pisze...

Też od razu odzwiedziłam to konto chociaż nigdy tego nie robie.Fajna GaGa::))

Jacksonka115 pisze...

Wspaniałe.