poniedziałek, 7 listopada 2011

Zmieniam sie..

Dużo myślałam nad tą zmianą. Ilokroć zamawiałam u kogoś metamorfoze (u kogoś z wyczuciem stylu) to zawsze kończyło się to zdaniem: "Twoja stylizacje mi sie nie podoba". Mam tego dosyć i postanowiłam zmienić swój styl ubierania się. Bardzo zainspirowała mnie anula21 <3 swoimi oufitami. Podobają mi się jej stylizacje i metamorfozy jakie tworzy. Dlatego i ja ja poprosiłam o metamorfozę. Dziś kupiłam w sumie 4 nowe ubrania i 2 pary butów. W sumie wydałam z 15 sd i około 140 sm. Nie wiem czy to dużo, ale najbardziej jestem zadowolona ze sweterka co mam go na sobie, a szukałam go dość długo..  Jestem zadowolona że przechodze zmiane w stardollowym stylu, bo w realnym nie mam zamiaru narazie nic zmieniać..

Pozdrawiam,
Odnowiona MuZa-Nika


PS. Zaraz zmienie nick na bloggerze na "Odnowiona.pl" xD Nie wiem dlaczego taki O.o

3 komentarze:

Unknown pisze...

Hmm.. anula21 ma super styl . :D

Kasiikoowa

KalinkaMakeUp pisze...

No super

KalinkaMakeUp

hela ♥ pisze...

anula21 ?
ubiera sie jak każda inna osoba na stardollu, nic nadzwyczajnego.