poniedziałek, 28 listopada 2011

Metamorfozy

Oto metamorfozy na dziś ;D :

kxaxmxa

makijaż

ubiór

Masz dużo fajnych kosmetyków i dodatków, dzięki czemu można wykonać wspaniały (mam nadzieje ;d) makijaż. Ciekawie dobierasz dodatki i masz swój styl!


iczarny7719

makijaż

ubiór

Dałam Ci inna fryzurę, bo tamta moim zdaniem wydaje się być taka trochę oklapnięta ;) Ale styl to masz niezły, trzymaj tak dalej! ;p


StylistaKamila

makijaż

ubiór
Twój makijaż zrobiłam bardziej delikatny i naturalny. Natomiast styl zostawiłam taki imprezowy, ale baaaardzo ładny ;)

Ponieważ dużo osób się do mnie zgłosiło do metamorfozy, to oto lista oczekujacych w kolejności:

o_ania_o
kamila9901
123listek123
Justinowa__
ankaa96
Mrunia_R.E
-ZikkiStar

Pierwsze trzy osoby będą miały jutro, następne w kolejnych dniach. Jednak jeżeli chcecie szybko to zgłoście się do pozostałych redaktorek (lecz powiedzcie potem, abym ja nie robiła ) ;) ;**





9 komentarzy:

Unknown pisze...

Ślicznie ! :D :*

Kasiikoowa

julcia_tam pisze...

Przepiękne metamorfozy!!!

julcia_tam

julia5121995 pisze...

Swietne :) jeśli mogę sie zglosic do metamorfozy, to tez poprosze :D
julia5121995

Anonimowy pisze...

Dzięki za metkę. Całkiem łądna

StylistaKamila

Anonimowy pisze...

Dzięki za metkę. Całkiem łądna

StylistaKamila

Anonimowy pisze...

Dzięki za metkę. Całkiem łądna

StylistaKamila

jadzia.xdd pisze...

ty masz już całą kolejkę a ja od wczoraj nikogo :>

nawet,nawet.

jadzia.xdd

kxaxmxa pisze...

Dziękuję ci bardzooo.! :D
Ślicznie jest :]
A tak wgl to nawet niewiedziałam , że mam takie spodnie :PP

jadzia.xdd to ja sie też jeszcze do cb zgłaszam :))


kxaxmxa

Mrunia pisze...

Ślicznie :)
Nie przeszkadza mi, że jestem przedostatnia. I tak Ty jakoś bardzo szybko robisz metki.

Mrunia_R.E.