środa, 30 listopada 2011

Metamorfozy na dziś

Heh.. Oto kolejna "partia" metek:

Justinowa__

makijaż


ubiór


Twoja dolkę zrobiłam bardziej "kobieca", bo według mnie była ona taka jakby zbyt surowa i zimna. xd Ale ogólnie to fajnie ja ubierasz.


Mrunia_R.E

makijaż

ubiór
Twoja postać jest bardzo ładna. Makijaż jaki wykonałam i zmiana fryzury nie jest jakaś powalająca, ale jest OK. (chyba ;D)


-ZikkiStar

makijaż


ubiór


Dolka ta na pierwszy rzut oka wyglądała (jak dla mnie) na jakąś przemęczoną z rozdwojonymi końcówkami, a ta kurteczka skracała Ci szyje, przez co wyglądałaś na mniejsza. Nie wiem, może taki był twój zamiar ? ;) Ale teraz twoja dolka wygląda lepiej. A poza tym masz bardzo dużo ciekawych ubrań w szafie!


To były metki na dzisiaj, a kolejność do następnych wygląda tak:

ankaaa96
samotna321
jadzia.xdd
Kasiuunia2324

A jak wam się podobały te metki ? ;**

11 komentarzy:

minerwaaa pisze...

głowy wszystkie przed były zdecydowanie bardziej stylowe

AleksaPL pisze...

to twoje zdanie.

Unknown pisze...

Mi tam się podoba. :*

kxaxmxa pisze...

Mi też . :))

kxaxmxa

AleksaPL pisze...

no! ;) I tego sie trzymajmy ;** <3

truskaffkowe pisze...

powiem tak nawet ładnie tam któraś metka to fryzurki użyłabym innej ale po za tym ok ta co dałaś też pasuje;p

Michelle pisze...

no właśnie ta czarna fryzura troche mi nie przypadła do gustu a poza tym fajnie jest ;P
gdzie mogłabym się zgłasic do metki ?? i czy za to się płaci bo kiedyś proponowano mi płatna metke więc nie wiem jak to się odbywa na blogu
rejden

olo ;p pisze...

sorry, ale chyba do metek nie jesteś stworzona ;)
ta torebka nie pasuje wgl do sukienki, buty zresztą też .

Eww. ;3 pisze...

A mnie sie podoba

Justinowa__

Mrunia pisze...

Dziękuję bardzo :) Metka mi się bardzo podoba, tak samo jak dwie inne.

Mrunia_R.E.

dodusia254 pisze...

spx , chociaż niektóre ubiory przed bardziej mi się podobały ;)