piątek, 11 listopada 2011

I jak Wam się podobała zabawa 11-11-11?

Podobało się? W każdej części prezenty były jednakowe dla wszystkich: W części pierwszej były to ręczniczki łazienkowe, w drugiej lampki ogrodowe a w trzeciej cukierki :) Mam nadzieję że gifty się kiedyś przydadzą.
Zabawa była specjalnie rozstrzelona na 3 różne pory dnia, tak aby jak najwięcej osób mogło w niej wziąć udział.
Jestem ciekawa komu udało się załapać na wszystkie 3 nagrody a komu nie udało się na ani jedną, pomimo tego że zostawił zgłoszenie ale niestety zbyt późno.

Kolejna taka zabawa za rok, 12.12.12 ;P he he he........ żartowałam, jeszcze kiedyś się tak pobawimy, jak uzbieram kaskę na kolejne nagrody :)

16 komentarzy:

Zozoleq pisze...

heh ja się nie załapałam bo wróciłam dopiero teraz od koleżanki ;P
gratuluje ;**

ancilin pisze...

Mi się udało zdobyć 2 prezenty . Pomysł super ! :)
Wszystkim wygranym gratuluję ;)!!
ancilin

Lexusis2 pisze...

Mi się udało wszystkie 3 ! :D Serdecznie dziekuje :*

ankaaa96 pisze...

mi jeden ale to i tak super! dzieki!

HarajukuGirlPL pisze...

@ Lexusis2

no proszę, szczęściara... teraz widzę kto tu przy kompie ślęczy cały dzień, jak ja ;P

Olciaxi pisze...

Mi się udało 2 na rożnych kontach. Ogólnie jestem zadowolona. :) Bardzo fajny pomysł.

Konto główne: Selenaolciax
Konto dodatkowe: Olciaxi

Crazy games pisze...

ja niestety o jakieś 2 minutki spóźniłam się z ostatnią bo mi sie nudziło i scenerię robiłam hehe ale 2 pierwsze mam i mam nadzieję że będzie więcej takich konkursików a kiedy kolejne darmówki?? nw dlaczego ale strasznie je lubię ale te bez zmieniania portów hehe:D

truskaffkowe

LadyB pisze...

Świetna i nietuzinkowa zabawa:D

wlochatka8 pisze...

Super zabawa.
Ja mam 3 gify:)
Akurat miałąm farta dziękixD

o_ania_o pisze...

Mam lampki.Szkoda ,że tylko je ,ale raz byłam 14 , a drugi oglądałam top model na kompiee i nie byłam na sd:(
o_ania_o

Kasiikoowa pisze...

Mi się udało 2 nagrody zdobyć . ;) Dziękuję . ;DD

Kasiikoowa

minerwaaa pisze...

za każdym razem się spóźniłam

AndreSilver pisze...

no tak wlochtka8 za dużo czasu spędzasz przed kompem, ale na gg to już czasu nie było zajrzeć:)

ja mam 2 prezenty, aż dziwne bo normalnie należę do ludzi którzy zawsze się spóźniają:)

AndreSilver

wlochatka8 pisze...

Do Andresilver ja Tobie pisałam czemu na gg tak późno weszłam.
Co to nie doczytało się czy też Cię dopadł nagły atak sklerozy ;>
A ostatnio to masz szczęście do wygranych gratkixD

Jesscelina pisze...

Ja sie też nie załapałam

Jesscelina

Lexusis2 pisze...

Harajuku no niestety nie miałam co robić :D

Czasem odświeżałam a czasem robiłam sobie z koleżankami tatuaże z henny