sobota, 12 listopada 2011

Darmówki cały czas aktywne

Kilka osób pytało mnie skąd wzięłam tę radosną dziewczynę, która jest u mnie w scenerii "Polska - moja ojczyzna".


Otórz jest to darmowy plakat, który mam od 2009 roku, a który czały czas można sobie jeszcze pobrać.
Dzięki temu pytaniu zrodził mi się w głowie nowy pomysł, aby wypisać Wam darmówki, które cały czas jeszcze można pobrać, chociaż mineło kilka lat od ich umieszczenia na stardoll. Mało ich jest, ale zawsze to coś.
Żeby nie dublować tu notek z darmówkami (bo pisałam o nich na tym blogu) postanowiłam zamieścić je na osobnej stronce.
Jej adres to online-stardoll-free.blogspot.com

Myślę, że strona z takimi informacjami przyda się zwłaszcza nowym użytkownikom, którzy konta mają stosunkowo niedawno i nie są w stanie dokopać się w archiwum do darmówek, które jeszcze działają, bo darmówek jak wiadomo było sporo, tylko większość z nich już jest nieaktywna.

Zapraszam zatem na wyżej wspomnianą stronkę, tam właśnie zamieściłam info jak otrzymać ów plakat z dziewczyną.

7 komentarzy:

#Olga. pisze...

Oooo dzięki! Mam nadzieje że tam jest coś czego jeszcze nie mam!

Unknown pisze...

Ja już mam ten plakat od dawna . ;D

Kasiikoowa

Nesta pisze...

Świetny pomysł. Też mam plakat, ale innym się przyda :)

Kinia1718

#Olga. pisze...

Plakat to ja mam od pierwszego dnia na Stardoll na tym koncie. A resztę tez mam nie które od nie dawna - ale mam... :/

Caro088 pisze...

Ja już mam go od 2009 roku ;P

Caro088

truskaffkowe pisze...

mam ten plakat ale chętnie obejrzę coś co jeszcze mogę dodać!!:P

super pomysł!!

truskaffkowe

Michelle pisze...

nie miałam tego plakatu a fotel mi ię przydał ;P
rejden