sobota, 12 listopada 2011

Co dziś słychać w mym bazarku....

Od dwóch dni usiłuję dojść do ładu z moją wirtualna szafą i ułożyć wszystko kolorystycznie, co widać gdy się ją otworzy i zacznie iść od ostatniej strony (nie wiem czemu, ale porządki zawsze robię od końca zamiast od początku - dziwne). Stwierdzam, że mam za dużo sukienek jak i innych przedmiotów których w ogóle nie uzywam, zatem postanowiłam dziś troszkę powystawiać oczywiście w bardzo niskich cenach.
Wśród wystawianych normalnych rzeczy będą również jakieś HB z ceną niewiele wyższą od ceny zakupu. Zapraszam.

8 komentarzy:

#Olga. pisze...

Wpadłam, ale rzeczy tylko za sd. A to co mi się podobało to aż 22 sd, z resztą się nie dziwie - super było.

zozoleq pisze...

ja zobacze ale mam tylko smy xD

Kalina pisze...

Zerknełam

Jesscelina

HarajukuGirlPL pisze...

@ Olciaxi

bo akurat źle trafiłaś, trzeba zaglądać co jakiś czas, bo były też rzeczy za 1sm ale niestety szybko zeszły... ale pewnie jeszcze będą :)

Aleksandra Krajewska pisze...

A dałoby rade wystawić też coś w starmonetach? Napewno zajrze

minerwaaa pisze...

a ją właśnie kupiłam torbę HB za 10sd
polowałam na nią od dawna

Aleksandra Krajewska pisze...

Mi też sie podobałą ta torba ale nie miałąm sd

Unknown pisze...

Zajrzę . ;)

Kasiikoowa