niedziela, 6 listopada 2011

Aplikacja Cut it! już na Androida!




Cut it! - stardollowa aplikacja, która była od jakiegoś czasu dostępna jedynie na iPhone, iPod i iPad jest już dostępna na smartfony z systemem Android. Czekałam na to!!! Właśnie sobie ją zainstalowałam i obecnie testuję :)  Udało mi się już dostać kilka prezentów do mojego Salonu Piękności.


Liczę na to, że w niedalekiej przyszłości więcej stardollowych aplikacji trafi na Adroida.
Obecnie na iPhone, iPod i iPad są dostępne:
- Stardoll
- Stardoll Fashion Spin
- Cut it!
- Cut it! Halloween Edition
- My Dream Cakes
-------------------------------
Aplikacje i gry na smartfony z systemem android można instalować poprzez stronę market.android.com ale wygodniej jest to robić bezpośrednio z pulpitu smartfona korzystając z linku do marketu. Link ten znajdziecie pod taką ikonką:

Aplikacja Cut it! jest bezpłatna, ale jeśli chcielibyście zainstalować sobie inną grę lub aplikację to zawsze sprawdzajcie jej koszt, czy jest bezpłatna czy też nie. Cena zawsze podana jest w opisie każdej aplikacji. Jeśli aplikacja nic nie kosztuje to wtedy zamiast ceny widnieje napis "BEZPŁATNE"

12 komentarzy:

Anri pisze...

Co trzeba zrobic by być partnerem twojego bloga? bo mam 112 obserwatorów jeśli o to chodzi ;)

Anri pisze...

Te zawieszki z lodami mi się podobają

kxaxmxa pisze...

Fajne te prezenty :))

kxaxmxa

Unknown pisze...

Noo :D Fajnee . :)

Kasiikoowa

Caro088 pisze...

Super!!!

Caro088

Anonimowy pisze...

OOO fajnie, koniecznie muszę przetestować :)

Colorfuldiary pisze...

A gdzie można ją ściągnąć tzn na jakiej stronie? :)

Anonimowy pisze...

http://www.stardoll.com/pl/campaigns/cut-it/

Nesta pisze...

Szkoda że nie ma na Windows Mobile.. No cóż...
Fajne te prezenty ^^

Kinia1718

Colorfuldiary pisze...

Wielkie dzięki! :)

zozoleq pisze...

no i na zwykłą komórkę ;/

Kalina pisze...

Fajne są prezenty, mój tata ma iPad więc może w coś zagram

Jesscelina