niedziela, 23 października 2011

DARMOWA REKLAMA - Gosiula245


Hej. Jestem Gosiula245.
Nigdy nie byłam CG lub NCG . Bardzo chciałabym zostać przynajmniej jedną z nich.
Zagłosujcie na CG lub NCG
Stardoll spełna marzenia , a czy moje się spełni?
Pamiętam w wieku 5 lat grałam na stardoll ( ubierałam lalki ),
dopiero 2008r. zarejestrowałam się : )
Chcecie wiedzieć coś o mnie ?
Mam lat 12. Urodziłam się 24 września 1999.
jestem również redaktorką na wszystko-o-stardoll-i-wiele-wiecej.blogspot.com
Polecam się na przyszłość ; ) Gosiula245

7 komentarzy:

zozoleq pisze...

oke jeszcze nie zarobiłam smów xD zagłosuje na ciebie ;p

Caro088 pisze...

Ja też chętnie wpadnę ;P

Caro088

kxaxmxa pisze...

Już zagłosowałam :))

Natalia pisze...

hmm zajrze

Kalina pisze...

Wpadne do cb :)

Jesscelina

Unknown pisze...

Zajrzę. ;]

Kasiikoowa

dodusia254 pisze...

ja też