czwartek, 27 października 2011

Gosia_Stardoll postanowiła pozbyć się przyjaciół...

...oczywiście tych wirtualnych... Współpracownicy stardoll, których miała w Najlepszych Przyjaciołach też "wylecieli na bruk", a Gosia_Stardoll na chwilę obecną nie posiada ani jednego przyjaciela czy znajomego, a możliwość wysłania jej zaproszenia została definitywnie zablokowana!


Dlaczego taka decyzja? Powodów może być wiele - spam, żale, obelgi, prośby, pytania... a może koniec współpracy ze stardoll, kto to wie?! Plotki na ten temat są różne, jednak ja obstawiałabym za spamem i zawaloną skrzynką pocztową, przez wiadomości o sceneriach w których uczestniczy oraz z pytaniami użytkowników. A Wy jak myślicie? A może sama Gosia_Stardoll się jakoś wytłumaczy w prezentacji?
Mnie trochę zrobiło się przykro, gdyż miałam Gosię w Najlepszych Przyjaciołach, chociaż nigdy nic do niej nie napisałam ani nie umieściłam w scenerii. No cóż, szkoda, trzeba się będzie pożegnać z tą przyjaźnią :)

EDIT:
Prawie wszyscy są za tym że chodzi o spam, ale skoro tak to dlaczego wyrzuciła również kolegów i koleżanki z Zespołu Stardoll? Przecież oni raczej jej nie spamowali! Więc dlaczego? Gosia, dlaczego?!

13 komentarzy:

kxaxmxa pisze...

Też stawiamna spam .

kxaxmxa

Natalia pisze...

hmm.. spam pewnie

Unknown pisze...

No.. pewnie tak..

Kasiikoowa

dodusia254 pisze...

i ja też tak sądze

Kamila99001 pisze...

hmm.. dziwne, ale teraz będzie gorzej, bo dużo osób miało wiele próśb do gosi . Gdy ktoś ukradł konto itp .

Nesta pisze...

Też myślę że za dużo tych wiadomości było.. Każdy by miał dość.
Kinia1718

KATERIMA pisze...

Może będziecie na mnie złe ,ale to moje zdanie.... Gosia miała brzydką lalkę i zaniedbany apartament, do tego nie odpowiadała na pytania...Dorota zgłoś się na nowego admina dla polski ja na Ciebie zagłosuję.

HarajukuGirlPL pisze...

@ KATERIMA
ha ha, niezłe! KATERIMA, koniec dnia już jest a ty masz jeszcze siły żartować podczas gdy ja już padam na pysk... ;)
nie ma mowy, nie wypłacili by się ;P

Kalina pisze...

Spam na pewno

Jesscelina

KATERIMA pisze...

Dawaj! Bądź dzielna!!!!

Caro088 pisze...

stawiam na spam xdd

Caro088

Natalia pisze...

hmm .. harajuku jako admin .. Ciekawe ;d

Anonimowy pisze...

e,tam! Gosia nie jest nikomu potrzebna!!! ona i tak nic zupełnie nie robiła!