środa, 28 września 2011

Starbazar

Każdy z was pewnie korzystaj nie raz ze Starbazaru. Spodobało się wam coś i kupiliście, a kilka stron dalej było to samo, ale o wiele taniej. Najczęściej w starbazarze są te same darmówki, które się powtarzają, ale nir tylko. Podam wam tutaj kilka przykładów rzeczy które się powtarzają i podam cenę najwyższą i najmniejszą*.
2.
3.
Mam nadzieję, że teraz bardziej będziecie uważać przy zakupach w Starbazarze. To tylko dla waszego dobra.




*ceny w momencie robienia scernów, mogą się one różnic od cen, które są teraz

5 komentarzy:

Unknown pisze...

ja ostatnio kupiłam taki strój za 10 sd , a za chwile patrze a jest ten sam za 3 sd .. ; o

Kasiikoowa

zozoleq pisze...

a ja kupiłam kardigan z evil panda za 4sd a jak odświeżyłam to był za 3 trochę mi buło smutno ;D

Natalia pisze...

Ja kilka razy odswierzam zeby sprawdzic czy jest jeszcze taniej ^^

martusia2515 pisze...

najlepiej jak coś się znajdzie fajnego i chcecie to kupić to poszukać tej rzeczy przez wyszukiwarkę :)

martusia2515

julia5121995 pisze...

przyda sie :)