czwartek, 29 września 2011

"Czy to ja, czy nie ja?"

Wczoraj niestety nie miałam zupełnie czasu na to aby zamieścić kolejną zgadywankę "Czy to ja, czy nie ja?" za to dziś prezentuję dwie fotki :) ale wcześniej wyniki przedwczorajszej zabawy. Oczywiście na zdjęciu była jutinamina10 i za to że się rozpoznała otrzymuje nagrodę 10$ lub 100sm. Osobą wylosowaną z komentarzy jest relkins i ona również wygrywa 10$ lub 100sm. Gratuluję! Wystawcie coś na łączną kwotę z prowizją za 10$ lub 100sm i zgłoście to w mojej KG. Jeśli nie jesteście SS wystarczy się tylko zgłosić w KG po prezent.

A my wracamy do zabawy. Tak jak pisałam dzisiaj dwie czytelniczki muszą się rozpoznać. Pamiętajcie tylko, że aby odebrać nagrodę należy krzyknąć w komentarzu TO JA!
Kliknij na obrazek aby go powiększyć. Dokładne zasady zabawy znajdziecie tutaj.

Czytelniczka z numerem 027


Czytelniczka z numerem 024

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

w obu przypadkach to nie ja
Roseamy

dodusia254 pisze...

to nie ja

DS pisze...

Nie ;p
dorcia8844

Natalia pisze...

TO nie ja :P

123listek123

Unknown pisze...

To nie ja ;]

Kasiikoowa

Caro088 pisze...

Top raczej nie ja xdd

Caro088

julia5121995 pisze...

nie ja :(