poniedziałek, 19 września 2011

"Czy to ja, czy nie ja?"

Czytelniczko!
Jeśli się rozpoznajesz napisz to w komentarzu :) Nagroda czeka!
TAK! To dodusia254. Gratuluję rozpoznania się, zgłoś się po nagrodę.
-----------------------------------------------
Dla nowych czytelników podaję zasady zabawy:
- wchodzę do Waszych apartamentów
- przebieram czytelniczkę lub czytelnika bloga w to co ma dostępne w apartamencie
- umieszczam stylizację na blogu w notce zatytułowanej "czy to ja, czy nie ja?"
- jeśli się rozpoznasz na obrazku napisz w komentarzu "TO JA!"
- czytelnik, który się rozpozna otrzymuje 10$ (łącznie z prowizją) 
UWAGA! Czytelników do zabawy "Czy to ja, czy nie ja?" wybieram losowo z komentarzy pod różnymi notkami, zatem zostawiając komentarz wpisz swoją nazwę ze stardoll. Być może kolejną stylizację do zabawy wykonam właśnie na Tobie! I jeszcze jedno, osoby do zabawy staram się wybierać wśród czytelników, którzy dość często wchodzą na bloga i komentują, gdyż wtedy jest duża szansa na to, że ta osoba się tu zobaczy i rozpozna, bo przecież o to mi chodzi :) Stardolary do rozdania czekają!

18 komentarzy:

kicia_micia2210 pisze...

To nie ja:D

kicia_micia2210 pisze...

Zapomniałam o nicku:
kicia_micia2210

Unknown pisze...

To nie ja ;D

Unknown pisze...

Kasiikoowa . xd

dodusia254 pisze...

to ja !
dodusia254

Nattie pisze...

To nie ja .!
tusiaw4

Ta Zua pisze...

To nie ja : D

SuperMiss2904

jutinamina10 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
jutinamina10 pisze...

ładnie ją ubrałaś :D
to nie ja
jutinamina10

Caro088 pisze...

To nie ja ;P

Caro088

lulusia12 pisze...

hehe to nie ja

dodusia254 pisze...

to na bank JA :)

DS pisze...

Nie ! ;p
dorcia8844

julia5121995 pisze...

niestety to nie ja :(
julia5121995

Adusiaczek3 pisze...

to nie ja

Karina pisze...

To nei ja !

Natalia pisze...

To nie ja
123listek123 ;>

Anonimowy pisze...

xXTOFIKXx - zajrzyj ;)