czwartek, 25 sierpnia 2011

Zestawy ;)

Jak już wspominałam tysiąc razy, nawet pisałam o tym HGPL - nie mam czasu, bo mam remont.
Jak już loguję się na stardoll to tylko, aby sprawdzić nowe wiadomości... Teraz szybko weszłam na laptopa (choć już i tak rodzice krzyczą...) i postanowiłam dodać zestawy, aby nie zarzucono mi, że nic nie robię na blogu.
Jeszcze raz przepraszam, że dodaję bardzo mało postów - już niedługo się to zmieni.
Brak czasu na razie.
Coraz mniej wakacji zostało ;(


Dwa zapożyczone ;D Jak się podobają ???

__________________________
_____________

Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda moja nowa sukienka
w której byłam na weselu w sobotę to zapraszam TU !!! 
W wolnym czasie postaram się zrobić zdjęcie całej stylizacji z soboty i opublikować ją na moim blogu.

xoxo, Madziusin1995

1 komentarz:

Caro088 pisze...

Świetne zestawy ;)

Szkoda, że nie możesz często wchodzić na net'a ;)

Caro088