poniedziałek, 29 sierpnia 2011

No i zaczęło się MSW a wraz z nim tona spamu....

Ludzie poszaleli, wysyłąją gdzie się da i do kogo się da po 100 wiadomości "Zagłosuj na mnie na MSW!". A ja uważam, że powinno się głosować wtedy, kiedy się naprawdę uważa, że ta osoba (dollka) na to zasługuje.
Po co głosować na każdego jak leci? To byłoby bez sensu!
Tak samo nie uznaję tekstów "zagłosuj na mnie to ja zagłosuję na ciebie", przecież to brzmi jak jakiś szantaż, bo jak nie zagłosuję to ta osoba też nie odda na mnie głosu - dziwne podejście. Myślałam, że oddajecie głos, bo chcecie okazać swoje uznanie nad czyjąś pracą nad kontem a nie pod presją.
Mnie tam głosy są niepotrzebne, ale jeśli ktoś już na mnie zagłosuje to bardzo mu za to dziękuję, bo to bardzo miłe że nie muszę się prosić ani nikogo szantażować, żeby docenił to co robię na koncie. No i oczywiście, wpadnę żeby się zrewanżować jeśli uznam, że warto.

6 komentarzy:

Karina pisze...

Dobrze mówisz !
nie nawidze spmu !

#Olga. pisze...

Tak, ja tez. Ja na cb zagłosowałam, bo mi się bardzo podoba twoja dollka, apartament i wgl. wszystko. :) Na mnie to chyba nikt nie zagłosuje, no bo ja nawet ss nie mam. A nikt (a przynajmniej większość) nie będzie gloswal na nss...

Malana pisze...

Ja tak samo uważam. I tak wiadomo, że się nie dostanę, więc po co nadwerężać palce od pisania lub klikani "Kopiuj", "wklej".

jutinamina10 pisze...

to całe "zagłosuj na mnie, zagłosuję na ciebie" jest na prawdę żałosne... prawdziwa MSW powinna być ta najpiękniejsza z całego stardoll, a nie ta "najbogatsza" która może mieć ss kilka razy na miesiąc, a potem w zamian za głos wysyłać prezenty -,-

julia5121995 pisze...

Dokłądnie. Nienawidze gdy ktos wbija do mnie i spamuje w ksiedze "zaglosuj na mnie, jestes moja naj, ja juz zaglosowalam na cb"
Nienawidze i już! Glosy powinno oddawac sie dlatego ze komus sie podoba :/

Caro088 pisze...

To jest jakaś masakra, tyle spamowania, zachodu i...w ogóle przecież wszyscy nie wygrają!!! Tak mnie już wkurzają te wszystkie wiadomości, że masakra :/

Caro088