poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Konkurs "Moja propozycja na ..."

Dziś zapoczątkujemy konkurs zatytułowany "Moja propozycja na...".
W konkursach "Moja propozycja na...." będzie głównie chodzić o stworzenie stylizacji, scenerii lub umeblowania pokoju na konkretny temat.
Dziś pierwszy konkurs z tego cyklu:
"Moja propozycja na... MUNDUREK SZKOLNY"
Zasady:
1. Należy zgłosić chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym postem.
2. Należy w apartamencie lub w przymierzalni wykonać screen, na którym będzie Twoja postać wystylizowana na pierwszy dzień roku szkolnego, czyli jak to się popularnie zwie "na galowo" :P
PS: Mundurki mogą być wymyślne i fikuśne! Nie musi to być zwykła bluzka i spódnica, ważne, aby była utrzymana w tonacji "na galowo". Im wymyślniejszy mundurek tym większa szansa na zwycięstwo!
3. Gotowy screen (obrazek, zrzut z ekranu) należy przysłać na nasz adres mailowy: online.stardoll@gmail.com
4. Na Wasze propozycje galowego stroju czekamy do 12 sierpnia. Ogłoszenie wyników 14 sierpnia.
5. Nagrodą dla zwycięzkiej stylizacji jest 30$ oraz jednodniowa reklama Waszej MeDoll na naszym blogu w poście. Przewidujemy również 3 nagrody pocieszenia -  prezenty z Gift Shopu.
Zatem do dzieła!

EDIT 10 sierpień 2011:
Na dzień dzisiejszy swoje prace przysłało tylko 7 osób. Jeśli dalej tak pójdzie to niestety konkurs zostanie odwołany lub w ostateczności zmieni się termin jego zakończenia i ogłoszenia wyników!!!

14 komentarzy:

duda26 (dudaczek) pisze...

Zgłaszam się


dudaczek

FeTaMiNaxd pisze...

Zgłaszam się.!

Dagunia1989

Emizuki pisze...

Zgł . się ;)) Temcia123

DesignerNadine pisze...

Zgłaszam się
DesignerNadine

Mr. Adam pisze...

zg się :]

adasiek116

Adusiaczek3 pisze...

Zg się :)
adusiaczek3

frank8_ pisze...

zgłaszam sie
frank8_

julia5121995 pisze...

mam nadzieje ze jeszcze moge sie zglosic :)
julia5121995

wikacha pisze...

Ja również mam nadzieje, że moge się jeszcze zgłosic:)
wikacha

Well pisze...

zg

Well pisze...

jestem 98justka98

Friend** pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Friend** pisze...

Zgłaszam się

Rozka900

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)

gosia_crezy