poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kolejny eksperyment z SM

Dziś postanowiłam skorzystać z tego, że mam 1010 starmonet na koncie i zrobić eksperyment co się stanie gdy kupię coś za starmonety (o tym jak dorobiłam się 1010 starmonet pisałam TU i TU).
Eksperyment się powiódł czyli wszystko po mojej myśli!!!
Zakupiłam buty Mortal Kiss za 80sm i tym sposobem na koncie mam obecnie 933sm (1010-80 za buty + 3 za wykonanie zakupów w StarPlazie).



Tak więc okazało się, że jestem 10 starmonet czyli 1 stardolara do przodu. Myślę, że gdybym tak codziennie przez dłuższy czas utylizowała rzeczy za starmonety i ich nie wydawała to doszłabym do pokaźnej nadwyżki wskazanego przez stardoll maksimum czyli 1000sm.

5 komentarzy:

Karina pisze...

wow !
To jest genialne,ale nistety ja nie jestm zdolana do tego ,aby tpo co zarobię odkładać ; )
Hm..
Ale podobaja mi sie te 3 posty o tym !
Nie wpadłam na to ..
Gorzej jeśli będziesz zbierała..uzbierasz podat 1000 !
A oni Ci to zabiorą . Bo się zorienują

#Olga. pisze...

Heh, ja jak narazie nie mam szans na taki eksperyment, bo mam tylko 197 sm, a jak zarobie to pewnie znowu tak po trochu wydam! xD

julia5121995 pisze...

mi udalo sie najwiecej uzbierac troche ponad 800 sm ale nie wytrzymalam i wydalam calosc. Ale jaka byla radosc, mogac zakupic tyle rzeczy :D

Caro088 pisze...

Mi za szybko StarMonety uciekają...szybko je wydaję ;P

Caro088

duda26 (dudaczek) pisze...

A ja mam dość duzy deficyt starmonet
http://4.bp.blogspot.com/-g1cAqktVWNk/Tl5VSerzccI/AAAAAAAADdQ/5exK5A-VUAE/s1600/cats.jpg