niedziela, 13 lutego 2011

Uwaga na oszustów! (reklamy na facebooku)

Wyczuwam tu jakieś oszustwo...
Szczególna uwaga dla osób mających facebooka.
Już wszystko piszę.
Przeglądałam jak co dzień  zdjęcia moich znajomych i z boku zobaczyłam pewną reklamę (obrazek nr1).
Nie za bardzo zrozumiałam o co chodzi w tym opisie, ale postanowiłam obejrzeć stronkę. Kiedy ją otworzyłam ukazało mi się moje konto na Stardoll. (byłam już zalogowana na tym prawdziwym Stardollu, dlatego samo mnie przekierowało na stronę główną bez logowania). To wszystko było jakieś dziwne. Dziwny adres i nazwa strony (obrazek nr3). Od razu się z tego wylogowałam i dokonałam kilku zmian na swoim koncie w oficjalnej stronie Stardoll (tej prawdziwej). Zmieniłam oczywiście hasło do konta na Stardoll i na poczcie dla bezpieczeństwa. Teraz nic nie powinno się stać. Potem wróciłam na dziwną stronę (tym razem się nie zalogowałam). Zaczęłam ją analizować i niby była identyczna jak oryginalna storna Stardollowa, ale miała pewne różnice (obrazek nr 2). Jak na razie z kontem wszystko w porządku.  Co o tym wszystkim sądzicie? To na pewno oszustwo!
http://4.bp.blogspot.com/_n3q6f_XSzCs/TVMZAYeAl0I/AAAAAAAAARo/cIGp0GX3Rv4/s1600/ddddd.bmp
(kliknij w obrazek aby powiększyć)

11 komentarzy:

Paula @beautically pisze...

Dziwne... Ten adres i ten wygląd. No i reklama powinna skierować na całkiem inną stronę... Umhh. lepiej uważać.

Paula5959

Juliteczka1997 pisze...

ja stworze fikcyjne konto i zerknę na to ^^

Natka pisze...

Żeczywściedziwne lepiej nie wchodźić na to

misslilystars

Julita. pisze...

Stworzyłam tam fake konto. Po wyjściu z tamtej strony i wejściu na normalną stronę Stardoll byłam dalej zalogowana jako moje fikcyjne konto. Myślę, że po prostu Administratorzy planują jakieś zmiany, dlatego tak się dzieje;)

worms32

monia129 pisze...

Naprawdę trzeba uważać .

JulaFiolet pisze...

lepiej uważać ! !:):) raczej jest to oszustwo


jUlaFiolet

Unknown pisze...

nom trzeba trzeba;(

Monika Zawadzka pisze...

Niestety tak czasami się zdarza, że ktoś chce wykorzystać naiwność innych osób. Ja mam swój sklep internetowy i zleciłam prowadzenie reklm na Facebooku dla https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku gdyż chciałam, aby zajęli się tym fachowcy. Jestem zdania, że dobrze przygotowana reklama na pewno wygląda o wiele lepiej na tle innych.

Anna Barańska pisze...

Jeśli jesteśmy nieostrożni w sieci to nie tylko na Facebooku można trafić na oszustów. Dlatego zdecydowanie bardziej polecam reklamowanie się poprzez firmy jak http://tearsofjoy.pl/ którzy mają stały kontakt z najlepszymi influencerami w polskiej sieci. Nie dość, że bezpieczniej to przede wszystkim skutecznie.

Monika Zawadzka pisze...

Jakby nie patrzeć, to ogólnie reklama własnej strony internetowej jest dość istotna. W ostatnim czasie fajnie to ostało zaprezentowane na http://www.poradniki24h.pl/4263/co-to-jest-seo-pozycjonowanie-i-dlaczego-jest-to-wazne-dla-twojej-firmy/ i taka jest prawda w momencie pozycjonowania stron. Na początku należy poznać czym tak naprawdę jest to optymalizowanie.

Adrian Moczyński pisze...

Pozycjonowanie stron www sprawdza się, jeśli pragnie się zwiększyć widoczność strony www w internecie. Za pomocą dobrym działaniom, strona przedstawia się jako jeden z pierwszych efektów wyszukiwania Google. Dobrze to napisali w https://www.finanseosobiste.pl/artykuly/pozycjonowanie-stron-www-4-korzysci-ktore-powinienes-znac.html gdzie wysoka wartość w skutkach wyszukiwania przekłada się bezpośrednio na liczniejsze wizyty na stronie www oraz wzmożenie ruchu na witrynie bez względu na to, jakie treści się na niej znajdują.