wtorek, 6 lipca 2010

Konkurs na mundialową scenerię dla zwycięzcy dzisiejszego meczu

Należy wykonać scenerię dla dzisiejszego zwycięcy meczu czyli albo dla Urugwaju albo dla Holandii. A oto zasady konkursu. UWAGA! Niezastosowanie się choćby do jednej z tych zasad spowoduje dyskwalifikację!!!


  1. Scenerię TRZEBA wykonać dziś do godziny 21.30 tak, aby nie sugerować się wynikami meczu (to ma być loteria! na który kraj obstawiacie to dla niego zróbcie swoją pracę). Scenerie wykonane po wskazanej godzinie nie wezną udziału w konkursie!
  2. Każdy może wykonać TYLKO 1 scenerię. 
  3. Sceneria ma symbolizować zwycięstwo i kraj który zwyciężył! Nie można na niej umieszczać dollek w całości, co najwyżej fragmenty, na przykład nogę lub rękę. Przykładowa sceneria dla Holandii:
    www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1929532
  4. Scenerię należy wykonać w klubie NASZE_KONKURSY. Jeśli jeszcze do niego nie należysz to się zapisz - ILOŚĆ MIEJSC W KONKURSIE OGRANICZONA! Scenerie zrobione w innych miejscach nie będą brane pod uwagę.
  5. Scenerię NALEŻY podpisać swoją nazwą ze stardoll dopisując po niej kraj, dla którego ją wykonaliście. Przykład: HarajukuGirlPL - Urugwaj. Scenerie inaczej podpisane nie będą się liczyć i bardzo proszę aby tego przestrzegać, gdyż często się zdarza, że uczestnicy konkursu podpisują prace według swojego "widzimisię" - nie będę tego tolerować!
  6. Wyniki konkursu za 1-3 dni. Nagroda.... NIESPODZIANKA!

6 komentarzy:

DiAr pisze...

Sceneria zrobione oraz odwiedziłam sponsora.

Mamba478

CPlace pisze...

hej ja własnie zapisuje się do twojego klubu ale jest prywatny a jak
nie zdążę zrobić sceneri do 21.30
to zrobię wrazie czego u mnie a jak już mnie dodasz to w klubie

stardoll: demi114

lenusias8520 pisze...

Nie umie zrobić scenerii bo niezaakceptowałaś jeszcze mojej prośby..!? Zostało 40 minut a scenerie sie nie robi 2 minuty na to potrzeba czasu..!

Unknown pisze...

Ja też zrobiłam scenerię u siebie ;)
http://www.stardoll.com/pl/user/photos.php?id=34003285&pid=7140613&scenery=1&npage=0
bo chyba do 21:30 nie zdążę ;/
pozdrawiam judycia.m ;)

Anonimowy pisze...

odwiedziłam sponsora i zrobiłam scenery

justnie pisze...

gdzie jest ta reklama na bocznym pasku? sorka, że pytam, ale ja widzę tylko napis 'ODWIEDŹ SPONSORA NASZEGO BLOGA! KLIKNIJ W REKLAMĘ!' a poniżej mam blogową PLAYLISTĘ ;(