środa, 3 marca 2010

PŁATNA REKLAMA - rockkasia

Razem z Waszą pomocą chciała bym zostać CG!



Jeśli na mnie zagłosujesz wpisz się do Księgi Gości

Jeśli wygram czekają wspaniałe nagrody :
- Dla Jednej osoby Rower DKNY
- Dla koleknej osoby Bluzka Lee
- Pasek Lee
- DKNY Lip Print Blouse (sukienka w usta)
- dla koleknych 30 wylosowanych osob miłe prezenty dla superstar

(Nagrody wybierane będą Losowo ^^)
Licze Na Pomoc :) A Jest Warto ^^

Zredagowała rockkasia, opublikowała przyjaciółka HGPL.

W imieniu użytkowniczki rockkasia BARDZO WAS PROSZĘ O GŁOSY!
Wśród osób, które zagłosują i zostawią swój komentarz pod tą reklamą zostanie rozlosowane 10$. Nie zapomnijcie tylko napisać nazwy waszej dollki :) No i nie zapomnijcie się też wpisac do KG użytkowniczki rockkasia, nagrody czekają.

75 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja zagłosowałam

na stardoll jestem toffe23

Kalunia1111 pisze...

Zaglosuje ;]

kalunia1111

tysia012 pisze...

Zagłosowałam! ;)

Anonimowy pisze...

Zagłosuję:)

esther001 - stardoll pisze...

Ja też zagłosowałam:) Należy jej się tytuł CoverGirl

Anonimowy pisze...

aha i ja jestem na stardollu DirtyTrack

CoCo.PL pisze...

Zagłosowałam:)

zjemcienasnadanie pisze...

rogalik.

zagłosowałam xdddd

Katarzyna Giedzicz pisze...

Śliczny masz apartament ;) Oczywiście wpisałam się do twojej KG i wstawiłam 5/5 :>

_____________________________________
Na stardoll : Avril11112

rainyday27 pisze...

ja też zagłosowałam :)

dyta96 pisze...

Zagłosowałam dyta96

angeljuliet pisze...

A i mój nick to angeljuliet !

angeljuliet pisze...

Oczywiście zagłosowałam !!
Mam nadzieję że wygra !

xdianeczka pisze...

Zagłosowałam 5/5♥ :-)♥ Pozdrawiam ♥
xdianeczka

Avalanche. pisze...

a jeszcze ktos zaglosuje na mnie?bo mam drugie miejsce w cg a chce miec jutro pierwsze ;[[[

MissAgnes3012 pisze...

zagłosowałam. :))

Mitaraschi & Koroloeva pisze...

Zagłosowałam, i z innych kont też ...

Mitaraschi

justnie pisze...

Zagłosowałam~!

552Miley552 pisze...

zagłosowałam

552Miley552

kotek1997 pisze...

zaglosowalam 5/5 naprawde zaslugujesz na ten tytul:)
kotek1997

ღ Mrs Lynch ღ pisze...

Głosowałam :D
Krolowa_Love

Panda pisze...

Zagłosowałam 11kara

Panda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Blog o stardoll pisze...

Już zagłosowałam :) Mój nick ze stardoll judycia.m . Pozdrawima :)

Unknown pisze...

Zagłosowałam :D

_X_Guen_X_

Blog o stardoll pisze...

Już zagłosowałam :) Mój nick ze stardoll judycia.m . Pozdrawima :)

Izia1997 pisze...

Zagłosowałam Izia1997

misa_aman pisze...

zagosowałam5/5
misa_aman

Justa-xD pisze...

Oki :) zagłosowałam :)

verite pisze...

zagłosuje 5/5
PaulinuSs_x3

A new life pisze...

juz...

kamila290

Stardollowe. pisze...

Zagłosowałam ;*
Mam nadzieję ,że się jej uda !

Alusia97

CoCo.PL pisze...

Zagłosowałam CoCo.PL

Ardenss pisze...

zagłosowałam 5/5

marzenamiley

Alicjaaaaa96 pisze...

agłosowałam!

Wildlady pisze...

zagłosuje ; )

wildlady21

Asiaa97 pisze...

zagłosowałam na stardoll Miki__1997

Angelika. pisze...

Zagłosuje 5/5
lalax123

Karolina pisze...

zagłosowałamm mój nick to karus45

aganieszka pisze...

ja zagłosowałam 5/5 na sd aganieszka

:)

madwomen pisze...

rzadko bore udzial w takich przedsięwzięciach, ale ta medoll faktycznie mnie urzekła, dlatego też bez wahania oddalam na nia glos. trzymam kciuki;)
madwomen

Oliwsza pisze...

Zagłosowałam ^^

Lolcia5

-SWEET-GIRL-22 pisze...

Również zagłosowałam

-SWEET-GIRL-22

therinna pisze...

Zagłosowałam ^.
Oby wygrała .! ; d

alice pisze...

zagłosuje

pienkna95

Wacek pisze...

Zagłosowałam na nią zasługuje na to
mój nick na stardoll to Camelot_Paula

miss-kamcia pisze...

Hey

NOWY BLOG O STARDOLL:

stardoll-nowinki-online.blog.onet.pl nowe darmowe kwiaty !!
wkrótce konkurs na 30 sd

Lena pisze...

Zagłosowane ;dd

zuza_11

Unknown pisze...

zagłosowałam 5/5 =D...

trzymam kciuki i jestem pewna ze wygrasz bo masz sliczne konto =D

reniulka93

Unknown pisze...

zagłosowałam 5/5
ktosia100

Sandra. pisze...

zagłosowałam z mojego konta Sandruska_x333
i z innych a mam ich z 10 . ;)

musiał pisze...

zagłosowałam <5/5>

Vogue18

Wyciumciana pisze...

zagłosowałam ;)
Wyciumciana

aniorka pisze...

zagłosowałam 5/5
aniorkaa

ƩWƩLA pisze...

zagłosowałam ....Ewelka....

Zła_Wiedźma pisze...

zagłosowałam 5/5 :P
Gosia2911

Unknown pisze...

Zagłosowałem :)

Naomi pisze...

Głos 5/5 został oddany. Mój nick na stardoll.com to Weronika_Polska.

XxxX-chan pisze...

Jasne, że zagłosuje !.
XxxX-chan

alexandra596 pisze...

Ja również zagłosowałam ; )

_PeggyBrown_ pisze...

Zagłosowałam, proszę. 5/5. Trzymam kciuki, mam nadzieję, że Ci się uda.

Obstinate pisze...

zagłosowałam ^-^
~~~~~~~~~~~~~~~~
zacmienie

Justin pisze...

Zagłosowałam 5/5
Śliczna jesteś ;)

Mój nick na stardoll 1justa7

Justin pisze...

Zagłosowałam ;)

Mo nick 1justa7

kingula123 pisze...

5/5 ;)
powodzenia !!! ;)

kingula123 pisze...

5/5 ;)
powodzenia !!! ;)

mis_majka pisze...

Zagłosowałam 5/5 ona jest sliczna...

Na stardoll tak jak tuuuu mis_majka

Nuttella. pisze...

nie ma sprawy :)

Nuttella.

Laluna5555 pisze...

ZAGŁOSOWAŁAM

I BĘDĘ GŁOSOWAŁA CODZIENNIE :)

MÓJ NICK NA STARDOLL: Laluna5555

ewka-mewka-girl pisze...

zagłosuje :)
ewka-mewka-girl

Lilusia97 pisze...

Zagłosowałam
Lilusia97

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
daghettomamma pisze...

zagłosowałam :)

na stardoll jestem Wika0112

olcia123 pisze...

zagłosowałam :)

nick na stardollu : zwariowanagirl

Ratze pisze...

zagłosowałam 5/5 :)