środa, 10 marca 2010

PŁATNA REKLAMA - Bartosz28


Cześć, nazywam się Bartosz28 i chciałbym prosić was abyście w dniu 9 marca zagłosowały/li na mnie na CoverBoy.
Tydzień temu w moje urodziny też starałem się o to ale nie wyszło tak jak chciałem, dlatego dziś próbuję ponownie... Naprawdę mi na tym zależy.


Aby zachęcić was do głosowania, obiecuję że jeśli wygram to odbędzie się loteria nagród.
Wystarczy że zagłosujecie i napiszecie o tym w mojej księdze gości, a weźmiecie udział w losowaniu.

Nagrody:
1 x doładowanie SS
1 x torba Le
2 z 20 sd

W imieniu użytkownika Bartosz28 BARDZO WAS PROSZĘ O GŁOSY!
Wśród osób, które zagłosują i zostawią swój komentarz pod tą reklamą zostanie rozlosowane 10$. Nie zapomnijcie tylko napisać nazwy waszej dollki :) No i nie zapomnijcie się też wpisać do KG użytkownika Bartosz28, nagrody czekają.

87 komentarzy:

niecierpliwa pisze...

Zagłosowałam 5/5 :)
Przyda się w końcu jakiś CB ^^

Na Stardoll : Niecierpliwa

Domi... pisze...

ja już zagłosowałam:)

5/5

Anonimowy pisze...

Zagłosowałam 5/5. Życzę powodzenia. Mój nick na stardoll to dominikas911. Pozdrawiam

MissAgnes3012 pisze...

5/5..

Adriana pisze...

zagłosowałam 5/5 powodzenia :*
xxaaddaaxx1

ags. pisze...

Zagłosowałam, życzę powodzenia :)
chomik-aga

Lekoman pisze...

Ja oceniłam 5/5

misiunia-unia

Lekoman pisze...

Ja oceniłam 5/5

misiunia-unia

Pingwinowa pisze...

Oczywiście zagłosowałam. :)) Powodzenia! Virtual_Girl933

AvrilRamona13 pisze...

Zagłosowałam 5/5 ;]
Na sd.: Avrilramona13

-SWEET-GIRL-22 pisze...

Zagłosowałam 5/5


-SWEET-GIRL-22

kakinda pisze...

Zagłosowałam ^-^

Na sd kaka582 :)

Rikusia pisze...

głosuje 5/5 ma śliczny apartament!
Na stardoll: taranka

Diddlina_97_89 pisze...

zagłosowałam
mój nick to: diddlina_97_89

XxxX-chan pisze...

Jasne, ze zagłosuje, co mi szkodzi ^^
XxxX-chan

Anonimowy pisze...

Zagłosowałam!!!
Bella.996

amelia999 pisze...

zagłosowałam =]]


amelia999

Anonimowy pisze...

zagłosowałam *,*

Karolina pisze...

zagłosowałam 5/5

A new life pisze...

zagłosowałam, fajny jest

kamila290 :):)

tysia012 pisze...

5/5!
Zagłosowałam! :)
tysia012

Unknown pisze...

ja też oddałam na niego głos 5/5 jestem mis2102

Smolinkaa pisze...

zagłosowałam 5/5

Karolinaxx pisze...

Zaagłosowałam. ; ]

chihuahua.xd

Hannay pisze...

zagłosowałam 5/5
Hannay

Hannay pisze...

zagłosowałam 5/5
Hannay

Madzia1295 pisze...

Ja też głosowałam :)
nick na stardoll to madzia1295 ^^

"Ugryź się w ucho" pisze...

Ja głosowałam:)
bu_mycha_grunge

mis_majka pisze...

Zagłosowałam, a na stardoll nazywam się tak jak tu czyli...


mis_majka

Anonimowy pisze...

Także zagłosowałam

Mamba478

ƩWƩLA pisze...

zagłosowałam ....Ewelka....

paulina. pisze...

Zagłosowałam ;)
Paulina6256

paulina. pisze...

Zagłosowałam ;)
Paulina6256

Haaads dsas pisze...

ZAGŁOSOWAŁAM!
Życzę powodzonka!

Na sd:
NicollaMeDoll

Haaads dsas pisze...

ZAGŁOSOWAŁAM!
Życzę powodzonka!

Na sd:
NicollaMeDoll

Tsuki pisze...

Zagłosowałam z 4 kont :D Mam nadzieję, że zostanie CB!
Iwonka11

Sylvia-96 pisze...

Ja też zagłosowałam, mam nadzieję, że teraz mu się uda ! :)

Moja doll to Sylvia-96

Angelika. pisze...

lalax123

Zaglosowalam5/5

Anonimowy pisze...

Zagłosowałam : )
tofik95.

Lama pisze...

ta, tak ! jestem za CB !

Mangai

Weroniczka pisze...

Zagłosowałam 5/5 mój nick na stardoll to Rihann-aa

justnie pisze...

zagłosowałam

karusiakara pisze...

Zagłosowałam na ciebie i zaraz wpiszę się do księgi gości :)
Mój nick w razie czego to karusiakara ;)
Fajna MeDoll, należy ci się CoverBoy ! ;)

dyta96 pisze...

Zagłosowałam :)

Cara2107 pisze...

zagłosowałam ;)

Belka pisze...

Zagłosowałam 5/5. Nie tylko dziewczyny muszą mieć szansę na tą nagrodę! izabelinka

Monia0506 pisze...

tysz zagłosuję^^ xD

karusiakara pisze...

Zagłosowałam 5/5
Trzymam kciuki, należy mu się ;)
Mam jeszcze chyba 12 kont to z nich też zagłosuję ;] Mam nadzieję, że jutro ujrzymy go w magazynie :]

A mój nick to : karusiakara.

alice pisze...

zagłosowała pienkna95

Lola pisze...

aha , zapomniałam podac nicku na stardoll : wykremowana

Lola pisze...

Taak , zagłosowałam ;) Przydał by się CoverBoy , bo cały czas są dziewczyny ; ) Powodzenia !

Kinga pisze...

Zagłosowałam 5/5
Sweetgirl075

Saturnina pisze...

O ile mi wiadomo nie ma czegoś takiego jak COVERBOY

Paula pisze...

zagłosowałam 5/5 ma ładniutki apartament :P
Nick: pininka

xXxMartus pisze...

Zagłosowałam ;)

xXxMartus

Paula pisze...

Piękny apartament dałam 5/5 :P
Nick: pininka

Multivitaminka pisze...

Oczywiście zagłosowałam 5/5 :)

Multivitaminka

MonaKaterine pisze...

zagłosowałam moje konto to MonaKaterine

Emi pisze...

Już głosuje !!!!!!
Na stardoll :
_Sus_ (jakby co to nowe konto więc...)

Monia089 pisze...

Zagłosowałam 5/5
nick to Monia089

Czoko pisze...

Zagłosowałam ;**
Kamus_-

misa_aman pisze...

5/5
misa_aman

vanelka97 pisze...

Zagłosowałam 5/5
Mój nick na stardoll to vanelka97

CupCake (Kanaa) pisze...

Hejka ! Oczywiście 5/5


Szalona1223 ;))

Wyciumciana pisze...

zagłosowałam ;)
Wyciumciana

Kasia pisze...

Na stardoll mój niek to
suzunia

Kasia pisze...

Zagłosowałam oczywiście 5/5
Powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Oczywiście,że zagłosuję:)

DirtyTrack

Anonimowy pisze...

zagłosowałam ;)

pinkowyGroszek

aniorka pisze...

5/5

aniorkaa

Patiza pisze...

zagłosowałam

Patka_pati pisze...

Zagłosowałam . Na stardoll
Patka_pati

Karolina pisze...

zagłosowalam 5/5

tysia012 pisze...

Zagłosowałam ;) 5/5
tysia012

Werucccia_xD pisze...

Hey. Wiesz może dlaczego nie mogę już wejść na te spoilery, co podałaś notke jak tam wejsc ?
Werucccia_xD

MonaKaterine pisze...

5/5 MonaKaterine

H2SO3 pisze...

Zapraszam was na: http://blogstardollowy.blogspot.com/ ;] Codziennie nowe wpisy, ciekawostki, darmówki i newsy ze stardoll.

Gloomy. pisze...

Jestem Crazy.Marti.

kingula123 pisze...

5/5 ;)
kingula123

kingula123 pisze...

5/5 ;)
kingula123

Gloomy. pisze...

Zagłosowałam na Bartosza28.x-DD

PieknaAnahi pisze...

Zagłosowałam , ale do Księgi Gości się nie mogę wpisać bo jest zablokowana.
PieknaAnahi

Anonimowy pisze...

Zagłosowałam

Anonimowy pisze...

Zagłosowałam < 3

Rambo_xD

Ada pisze...

Zagłosowałam 5/5 Życzę powodzenia:)
Mój nick na stardoll to Styna77

Angela pisze...

Hej jestem Miss_Miley111 , zagłosowałan na cb na cg:)

Natalia / Natagod99 ♪ pisze...

zrobione ;)
nati-superstar ;)