poniedziałek, 1 marca 2010

ANTIDOTE ponownie wróciło do StarBazaru - czyżby oznaczało to zapowiedź nowej kolekcji?

W lipcu tamtego roku przez krótki okres czasu można było wystawiać rzeczy z ANTIDOTE (kolekcja jeansowa) na sprzedaż. Dziś ta opcja znowu wróciła (ostatnia kolekcja), ale nie wiemy na jak długo. Dlatego jeśli planujecie coś sprzedać lub kupić z tego butiku za pomocą StarBazaru to radzę się pospieszyć. Być może opcja ta zostanie na stałe, ale nigdy nic nie wiadomo... może równie dobrze zniknąć za kilka dni.


emogirlanusia, dzięki za info.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cieszę się i mam nadzieję ,że już tak zostanie!
ps. Można również sprzedawać poprzednią kolekcję KOCHL'S!

HarajukuGirlPL pisze...

raczej wydaje mi się, że to tylko chwilowa opcja, a co do KOHL'S właśnie przeglądając bazar zauważyłam że też się da je sprzedawać

Mitaraschi & Koroloeva pisze...

Ja mam dwie bluzki z Antidote, z ostatniej kolekcji tej,jedna bluzka z bananem, a druga taka bez rękawnik z pieskiem...
Mitaraschi

PS:Jeśli ktoś chce je kupić, to zapraszam .., do Księgi gości .

stylemisia pisze...

Ja sprzedaję Henri Matisse Inspired Bag... Niebieska torebka która stoi w pokoju głównym. Chętnego zapraszam do mojej Kg to się dogadamy! :)

stylemisia

Ania pisze...

zauważyłam, że można też sprzedawać tą najnowszą kolekcję dkny ;]
agentura na stardoll.

xkeylimex pisze...

kto sprzedaje sukienkę i torebkę z czachą oraz niebieskie buty na obcasie- pisać do mnie :) xkeylimex

memoriesx3 pisze...

A ja poszukuję Frida Kahlo inspired blouse i Warhol inspired dress.

Mój nick na Stardoll to _MisiuniA_

Więc jeśli ktoś chce sprzedać te ubrania, możecie do mnie śmiało pisać. :]

MissAgnes3012 pisze...

Kto sprzedaje bluzkę z bananem????!!!
JESTEM CHĘTNA DO ZAKUPU! :)
MissAgnes3012

Anonimowy pisze...

Superr fajna zmiana na lepsze!