niedziela, 28 lutego 2010

Niespodzianki od naszego forum

Dla nowych użytkowników naszego forum mamy cenne nagrody! Tak więc:
Osoba, która zarejestruje się jako 350 użytkownik otrzyma 30$, osoba zarejestrowana jako 400 użytkownik otrzyma 40$, a osoba zarejestrowana jako 500 użytkownik otrzyma 50$. Jedyny warunek jaki trzeba spełniać to mieć na stardoll MeDoll, która ma powyżej 200 StarPunktów.
PS: Uczestnictwo na forum jest BEZPŁATNE! Piszę to bo kilka osób już o to pytało.

Adres forum: stardoll-forum.pl

Zredagowali i opublikowali: przyjaciółka HGPL i admin forum.


EDIT:

UWAGA!!! Mamy pierwszą zwyciężczynię! Jest nią 350-ta użytkowniczka forum o nazwie marta5085 - na stardoll jako martusia748. GRATULACJE!!! Wystaw coś za 30$ do bazaru aby odebrać swoją nagrodę.


Kolejną zwyciężczynią, czyli 400-ną użytkowniczką jest Gabriela1210 - na stardoll jako xCoolxGirls. GRATULUJĘ!!! Również zapraszam po odbiór nagrody poprzez wystawienie czegoś w StarBazarze za 40$

Ostatnią, 500-ną zwyciężczynią tej edycji konkursu jest użytkowniczka gwiazda86 - na stardoll również jako gwiazda86. GRATULUJĘ!!! Zapraszam po odbiór nagrody poprzez wystawienie czegoś w StarBazarze za 50$ (nagroda odebrana).


To jak? Lecimy dalej z tym losowaniem? Ok, tylko teraz nie będą to okrągłe cyfry i nagroda będzie jednakowa dla wszystkich wygranych numerów :)
Osoby, które zarejestrują się jako 598, 643, 727, 861 i 912 otrzymają po 20$. Jedyny warunek jaki trzeba spełniać to mieć na stardoll MeDoll, która ma powyżej 200 StarPunktów.

19 komentarzy:

Noas pisze...

bardzo fajny pomysł... Szkoda tylko że ja jestem WYRZUCONA z forum.. I to przez któregoś "pokemona" którego wyrzuciliście.. Czy to nie fair? Ja osobiście przesiadywałm na forum jakieś 2 godziny dziennie i naprawdę zawiodłam się na modach. No ale oczywiście wy tych modów usunęliście.. Ja i moja koleżanka niestety nie jesteśmy przywrócone, chociaż chciałyśmy uratować to forum, zeby wszyscy nie odchodzili na forym ColourGirl96..;/
Pozdrawiam serdecznie Admina, przyjaciółkę HGPL i samą HGPL. ;) Proszę o przemyślenie mojej prośby o przywrócenie na forum.
PS: Ja na forum miałam nazwę AsiuleQ.

Anonimowy pisze...

gdzie można zgłosić się do reklamy?

Pwoperfisz pisze...

Aha. Czyli osoby które są nowe i nie mają jeszcze 200 sp nie mogą zapisać się na forum, żeby poznać nowe osoby.? xdd

Pwoperfisz pisze...

aaa. chyba, że boicie siem że któraś z nas Was zaatakuje innym kontem xd

HarajukuGirlPL pisze...

AsiuleQ

ani ja ani admin nie wiemy niestety kto cie zbanował :(

admin to teraz sprawdza, ale musi przekopać archiwum forum więc nie wiem czy się dokopie

HarajukuGirlPL pisze...

Clev.

jak zwykle pokręciłaś

mogą się zapisać tyle że ich kandydatura nie będzie brana pod uwagę w rozdaniu nagród, jeśli akurat trafi im się wskazany numer

HarajukuGirlPL pisze...

Clev.

a wiesz dlaczego? nie dlatego że tak nam się podoba, tylko dlatego, że uchroni to przed oszustwem znanym nam tak doskonale ze stardoll, czyli zakładanie 100 lewych kont na stardoll po to tylko żeby założyć 100 lewych kont na forum

zmyślonych użytkowników nam nie trzeba :)

Dominik Palacz - Cashflow88 pisze...

Bardzo ciekawy blog ;) polecam Ci trochę dzięki niemu dorobić kilka zł miesięcznie :) więcej na moim blogu

http://blog-inwestora.blogspot.com/2010/02/najlepsza-reklama-paca-za-samo.html

Noas pisze...

Bardzo dziękuję :) Jeżeli udałoby wam się mnie przywrócić to proszę również o przywrócenie mojej koleżanki bogini10 :) Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

HarajukuGirlPL pisze...

AsiuleQ

Z informacji od admina wynika, że ona też została przywrócona. Spróbujcie się zalogować. Jeśli się nie będzie dało to dajcie znać

Noas pisze...

Ja mogę się logować i bardzo dziekuję :* Wiedziałam że na Pani można polegać :D Pozdrawiam ;)

Karolka120 pisze...

Harajuku- chcę zamówić reklamę za 150sd.
Ale nie napisałyście, gdzie pisać itp.
wiec pisz ew komentarzu.
Napisz co mam kupić :)
Tresc reklamy:

Zajrzyj koniecznie na www.stardoll.nun.pl!
Jedyny, niepowtarzalny blog o Stardoll,w którym dowiesz się wszystkiego w szybkim czasie!
Karolka120

Anonimowy pisze...

Przepraszam, ale muszę niestety zarejestrować się pod nickiem megisia123, ponieważ nie mogę wpisać swojej prawidłowej nazwy.

Pozdrawiam, Gosia_100

xdianeczka pisze...

Czy rejestracja na tym forum jest darmowa ? Wolę się upewnić :-)

Czoko pisze...

Nie kapuje tego ^^
Wchodzić na bloga http://emo-blog-kamcia.blogspot.com/ heh ;**

Kate pisze...

a ja sie zarejestrowalam ale kiedy loguje sie to wyswietla mi sie blad. prosze o kontakt

Magdaleena ♥ pisze...

A ja powiem Wam że jak czytam że np:wyskakuje mi błąd i niemogę zalogować na forum.Ja powiem tak że jesteście pewnie przyzwyczajeni do pisania małych liter lub z kropkami itd.To napewno musiliście napisać hasło z dużej litery.Inaczej byście niemogli się zarejestrować.
Laura961

Anusia35 pisze...

Trzymam za siebie (no dobra, za wszystkich) kciuki! :)

Pozdrawiam, Anusia35 :)

M.Gierszewska pisze...

Niestety mam problem z zarejestrowaniem się na forum . Przyszedł link aktywacyjny no i go potwierdziłam . Wpisuje dane no i pisze żę nie można się zalogować ; / co się stało ?