wtorek, 5 stycznia 2010

Forum juz hula

Stardollowe Forum  zostało ponownie uruchomione, zapraszam zatem na stronę
Opis rejestracji został podany w poprzedniej notce. Co należy zrobić po zarejestrowaniu swojego konta aby je w pełni aktywować? Wystarczy w ciągu 24 godzin od rejestracji wysłać maila z informacją o nazwie swojego konta i prośbą o jego aktywowanie do HGPLprzyjaciele. Brak informacji w ciągu 24 godzin spowoduje wykasowanie zarejestrowanego i nieaktywnego konta.
UWAGA! Wasze hasła na forum mnie nie interesują, więc mi ich nie przysyłajcie!

PS: I błagam Was nie wysyłajcie tych informacji w zaproszeniach, bo tam jest ograniczona liczba znaków i nie zawsze widać to co chcecie przekazać. Dopiero po zaakceptowaniu zaproszenia wysyłajcie wiadomość poprzez skrzynkę na stardoll.

4 komentarze:

Emisia1 pisze...

UWAGA! UWAGA! UWAGA!

Kolejna oszustka ukradła konto! dowiedz się więcej na: http://emisia1-abcstardoll.blogspot.com/2010/01/uwaga-kolejna-oszustka-ukrada-konto.html

Opublikuj coś o tym.

Unknown pisze...

hej. chciałam Cię zapytać , jak mogłaś robić projekty avril lavigne i te drugie ? ;)

Anonimowy pisze...

mam pytanie ale ty niepodałaś swojego e-amilu więc jak mam ci wysłać potwierdzenie sorry troche nierozumiem;p

Anonimowy pisze...

cutewiktusia.blogspot.com
Proszę o dodawanie się do obserwatorow !