wtorek, 5 stycznia 2010

Dalszy ciąg dotyczący forum

Zostało ono (prawie) doszczętnie wyczyszczone. Poniżej znajdziecie listę osób, które nie zostały usunięte, gdyż zostały już zweryfikowane pozytywnie. Jak widzicie jest tych osób kilkanaście. Między nimi znajdują się też moderatorzy, którzy nadal nimi pozostają, bo nie widzę sensu żeby ich usuwać, gdyż swoją funkcję pełnili znakomicie. Osoby z poniższej listy podczas pierwszego logowania będą proszone o zaktualizowanie swoich danych, czyli potwierdzenie maila oraz zmianę hasła na wymagane wg nowych ustawień (patrz 2 obrazek i opis do niego)



Od tej pory każda osoba chcąca założyć konto na forum będzie zweryfikowana, zaoszczędzi to tematów typu "to jest nowa, więc ona na pewno kradnie".
Prawda jest taka, że niektórzy z Was przekładają dobro i bezpieczeństwo swojego komputera nad stos darmówek, które można uzyskać po zmianach proxy co bez odpowiednich zabezpieczeń nie jest do końca bezpieczne. Poza tym niektórzy zamiast dbać o bezpieczeństwo wolą na przykład stare DKNY, które ktoś tam gdzieś im oferuje no i później są lamenty i szlochy, że konto ukradli. Wybaczcie, ale jeśli dla Was ważniejsze są wirtualne ciuchy niż ochrona Waszych prywatnych danych to ja nic na to nie poradzę. Znam masę osób, które jakoś nie narzekają na kradzież konta, mimo tego że przebywały na forum i przebywają na stardoll. Logują się na nim codziennie od kilku lat i nie mają takich problemów, bo nie łażą po byle stronach, nie logują się na pseudo-stardollu i nie rzucają hasłem na lewo i na prawo, aby zdobyć "jeszcze jeden obrazek do swojej szafy" (mam na myśli obrazek z ciuchem).
Tak więc następnym razem zastanówcie się 3 razy, zanim znowu zrobicie coś głupiego.

Poniżej przedstawiam Wam jakie opcje zostały obecnie ustawione na forum dla osób, które będą się rejestrować:



Krótki opis:
1.Aktywacja konta - będzie się odbywać jedynie poprzez administratora, co oznacza, że dopóki admin nie zatwierdzi nowego użytkownika nie będzie on mógł korzystać z forum.
2. Długość nazwy użytkownika - wymagana jest nazwa składająca się minimum z 5 liter a maksimum z 30.
3. Długość hasła - minimalna długość hasła to 10 znaków a maksymalna 30
4. Limit znaków w nazwie użytkownika - oznacza to że hasło może się składać z liter alfabetu (bez polskich znaków) i liczb
4. Złożoność hasła - wymagane jest aby hasło składało się z małych i wielkich liter
5. Wymuszenie zmiany hasła - co dwa tygodnie użytkownik będzie proszony o zmianę swojego hasła
6. Opcja zmiany nazwy użytkownika oraz używanie kilku maili zostało zablokowane.
7. Weryfikacja obrazkowa posiada maksymalnie 3 próby, jeśli za trzecim razem hasło z obrazka zostanie źle wpisane to konto automatycznie jest blokowane i nie ma możliwości zalogować się na nie ani z niego korzystać w przyszłości. Takie konta będą natychmiast kasowane.
8. Oprócz tego jakiś czas temu wprowadzone zostało pole na wpisanie nazwy swojej medoll ze stardoll. Pole to do tej pory nie było obowiązkowe, jednak od dziś nazwa ta będzie wymagana, gdyż konieczna jest ona do weryfikacji konta.
I jeszcze jedno: osoby z kontami "martwymi" czyli takimi, które nie będą miały żadnych postów na forum, lub przez dłuższy czas nie będą się logowały muszą się liczyć z wykasowaniem takiego konta.

Nowy adres forum http://dolegro.vdl.pl/stardoll-forum/

11 komentarzy:

xkeylimex pisze...

bardzo mi przykro, ale nie zgadzam się z Pani opinią, iż moderatorzy znakomicie spełniali swoje funkcje. moim zdaniem polegało to tylko na podlizywaniu się "elicie". nie rozumiem, dlaczego tolerowali na forum bezsensowne kłótnie, mieszanie niewinnych ludzi z błotem, traktowanie ich jak śmieci. no ale cóż, to tylko moja subiektywna opinia.
druga sprawa- nawet codziennie zmienianie hasła nic nie da, skoro forum już jest zhackowane :/

pozdrawiam i życzę powodzenia

AngelOktawia pisze...

Hejka super blog :) podoba mi się i masz racje z tymi kontami! :D
WSPIERAM

Anonimowy pisze...

Cześć. Chcę zarejestrować się na to forum. Problem w tym, że mam nick Gosia_100, więc na forum będę jako Gosia100.




Gosia_100

Pwoperfisz pisze...

nje noo. próbowałam to zaktualizować, zapisało się, a teraz się nie da zalogowaaać. -_-

Salamandra pisze...

bardzo dobrze! może skończą się teorie spiskowe i zapanuje jaki taki ład i porządek :P

nati95x3 pisze...

Harajuku.. mam pytanko .. czy są jakieś ograniczenia dla nie ss w związku z klubami do których jesteśmy zapisani? czy można być zapisanym tylko do ograniczonej ilości klubów czy czegoś takiego nie ma? bo dziś wchodzę na swoje konto a tam pustka w klubach do których sie zapisałam.. a miałam ich sporo..
nati95x3

Kolorowa dusza pisze...

Takie pytanie mam..
Czy będzie więcej moderatorów?
Jestem na komputerze codziennie więc w razie czego mogłabym się czymś zająć ;)

wikusiQ. pisze...

Zalogowałam się na fourm.
Mój login to : wikusiQ

Kasia963 pisze...

Zarejestrowałam się na forum. Mój nick, to Kasia963.

Zastanawiam się tylko czy koniczne będzie tak częste zmienianie hasła.

Anitusiaaaaa pisze...

W sumie to dobrze. Ale aż tak często zmienianie hasła jest moim zdaniem niepotrzebne, bo jak każdy będzie zmieniał tyle razy, to choćby po roku wielu użytkowników zapomni jakie hasła wpisało.

aga-maga pisze...

Zarejestrowałam się na forum jako
zelekkxd
; ))