wtorek, 22 grudnia 2009

Wspólna choinka, a raczej choinki UBRANE!!!

Pokój świąteczny uważam za oficjalnie otwarty!!! Zapraszam do odwiedzania!


Wspólnie udało nam się ubrać aż dwa drzewka oraz przyozdobić pokój tak aby była w nim świąteczna atmosfera. Spędziłam dziś prawie 3 godziny aby to wszystko poukładać, bo przynieśliście naprawdę bardzo dużo prezentów. Mam cichą nadzieję, że chociaż po części pokój ten Wam się spodoba :) Włączyłam nawet na czas świąteczny ocenianie apartamentu (choć mam tylko 1 pokój), więc jeśli ktoś czuje nieodpartą ochotę zagłosowania to proszę się nie krępować :P
Układając te wszystkie ozdoby i prezenty cały czas czułam się tak, jakbym to właśnie wspólnie z Wami to robiła. To miło wiedzieć, że ma się tylu wspaniałych i oddanych przyjaciół, którzy nigdy nie zawiodą i chętnie bezinteresownie pomogą. Wspólne ubieranie choinki bardzo mi się spodobało.
Prezenty napływały aż do dziś, więc Złota Lista nieco się wydłużyła i obecnie jest na niej już 358 osób. Niestety, nie udaje mi się dodać listy do prezentacji na stardoll, gdyż po zapisaniu niby się pokazuje, ale zaraz potem znika. Widocznie gdzieś jest błąd i nie umiem go jak na razie namierzyć, ale będę próbować nadal podczas kolejnego logowania, gdyż bardzo zależało mi na tym aby ją tam umieścić.

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję za pomoc i życzę Wam miłych, spokojnych i zdrowych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym lub z przyjaciółmi, gdyż w taki dzień nikt nie powinien być sam.

PS: Przypomnę tylko, że dla wszystkich przyjaciół dostępna jest moja Księga Gości, w której możecie zostawiać różne wiadomości oraz swoje życzenia świąteczne, za które z góry dziękuję :)

EDIT 13:00
Czy Wam też zniknęły z apartamentu i ze schowka wszystkie stroiki (te za 2$). Bo ja miałam ich 104, w tym 20 sztuk było w apartamencie jako ozdoby i niestety kilka minut temu wszystkie znikneły :(

35 komentarzy:

xdianeczka pisze...

Widziałam choinkę oraz pokoik , ślicznie przystroiłaś :) Zapraszam również na mój nowy blog o stardoll: www.aktualnosci-stardoll.blogspot.com

"Ugryź się w ucho" pisze...

Świetny pokój świąteczny. Wprawdzie nie przyczyniłam sie do jego dekoracji ale cieszę się, że tak pięknie wygląda. Wesołych świat:):)

Stardollowe . pisze...

Naprawdę śliczny pokoik świąteczny . Ładnie ułożone elementy i ogłólnie ślicznie .
_______________________

Zapraszam na http://nasz-stardollowy-swiat.blogspot.com/

Cara2107 pisze...

http://ocenialnia-stardoll-cara2107.blogspot.com/

werka235 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
hanah-cyrus pisze...

śliczny pokojik a pozatym zapraszam tutaj :
http://niespodzianka.info/pWB

nati95x3 pisze...

Mam prośbę do wszystkich ss czytających blog harajuku!!! zapraszajcie mnie na imprezki.. nick na stardollu nati95x3

Agness pisze...

Hej
Super pokój świąteczny :)
W Imprezach jest nowe wnętrze !
Pozdrawiam i życze powrotu do zdrowia
i wesołych świąt !

olciia1994 pisze...

Pokój czadowy, przyznać trzeba ^^

Nie wiem o które stroiki chodzi ; /

memoriesx3 pisze...

Nie wiem czy ktoś pamięta jeszcze o tym kodzie :

http://www.stardoll.com/pl/xml/getXMasMoney.php

Ten kod był modifykowany 2 dni temu, dlatego podejrzewam że jutro będzie działał. :)
Nie próbujcie dzisiaj bo wyświetli się wam status=notXmas.

:)

anitka pisze...

Cieszę się , że przyczyniłam się do przystrojenia tego pokoju choć w małym stopniu(wysłałam prezent dla nSs).Pokój i choinki naprawdę piękne!

~~~~~~~~~~~~
Ja też z okazji nadchodzących Świąt życze Tobie i wszystkim wszystkiego najlepszego oraz(w szczególności Tobie HarajukuGirlPL)zdrowych Swiąt Bożego Narodzenia.:)

Pozdr.anitka:):)

Agata pisze...

Na stardollu jest nowy obrazek jak laka się ładuje- np. jak się wchodzi na impreze i wyświetla się "łączenie z serwerem" a zamiast dollki jest zwykle szary obrazek. kiedyś był w kształcie dollki a teraz jest http://i49.tinypic.com/281zhw0.jpg taki. Wiem że nie na temat pisze, ale jest to pewna nowość i może akurat byś chciała pokazać to na blogu.

Agati13

Pat pisze...

Hej! Boze jak to zobaczyłam to spadłam z fotela. W kalendarzu adwentowym jest darmowa sukienka!!! WOOW! Jaki gest adminów!

Agata pisze...

Dzisiaj rano w starplazie (tzn. teraz, jak to piszę) można kupić sukienkę za 0sd dla wszystkich. jest w nowościach

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Stardollowe . pisze...

Zapraszam na http://nasz-stardollowy-swiat.blogspot.com/

memoriesx3 pisze...

Tak jak mówiłam, kod już dzisiaj działa. :)

Mawerli pisze...

Harajuku w starplazie jest wyprzedaz tylko, z ejest jakas pomysła bo butyv z babyphat sa za 2 i 3 sd :)

WhiteChocolate. pisze...

Ej jest teraz nowy panel by kupić sobie ss przez sms i wszystko zrobiłam jak tżeba tylko mi sie ciagle ładuje ze jest dalej w realizacji prosze czekaj ;/

natalakobos pisze...

Wklejcie ten link: stardoll.com/sv/xml/getXMasMoney.php zatwierdźcie enterem i dajcie wstecz i gotowe.! Mi zadziałało i mam teraz o 25 sd więcej. ;)

to naprawde dziala !!

Anonimowy pisze...

Wesołych Świąt :)

szysza2023 pisze...

śliczny ten pokój :) a dzisiaj jest za darmo 25 stardollarow w kalendarzu adwentowym !!

MJ1997 pisze...

Zapraszam na mojego bloga dla fanów MJ http://mj199701.blogspot.com

Adzia3 pisze...

Z pewnego źródła mam wiadomość i kod na 25 Sd który działa.
Oto kod:
stardoll.com/en/xml/getXMasMoney.php
Jeśli będzie pisać status=ok
to znaczy że dostaliście Stardollary.
Spieszcie się bo może już niedługo może nie działać ten link bo to już prawie koniec Świąt.

nakoncut3czy pisze...

Śliczny pokoik! Zapraszam na bloga stardoll-danger.blog.onet.pl

Jane Rouly pisze...

Ślicznie wszystko ustroiłaś!

Zapraszam do obserwowania mojego bloga stardoll-asia4414.blogspot.com !!!!!

tysia012 pisze...

ZAPRASZAM NA MOJE MONDOZOO:
tysia012.mondozoo.com

Anitolka<<3 pisze...

http://anitolka.mondozoo.com./
wejdzcie plisss

olciia1994 pisze...

Witaj ^^
Mam pytanie odchodzące od postu ...
Po jakim czasie (od zniknięcia kolekcji) pojawił się wisiorek LE ?
Bardzo proszę o odpowiedź na konto olciia1994 na stardoll.

^^

kicia pisze...

Cześć!Mam pytanko mianowicie chodzi o MondoZoo.Chcę przejść poziom 10 .Ulepszam cięgle pracownika ,a mu nic nie dochodzi ;[.Proszę jak możesz to pomóż .Będę bardzo wdzięczna.


anita8105

rikki pisze...

nowa darmuwka..!!

Aby otrzymać darmowe 25 sd, należy:
1. Zalogować się na stardoll.com
2. Wejść na stronę www.stardoll.com/en/xml/getXMasMoney.php
3. Wrócić do strony stardoll.com
4. Odświeżyć stronę.
I to wszystko!

Stardoll By Paula&Wika pisze...

Piękna choineczka :D
Mam prośbę wchodźcie na moje zoo na MONDOZOO
http://CrazyPaula.mondozoo.com
http://Paula19a.mondozoo.com

nati95x3 pisze...

w starplazie sa chyba wygrane projekty w konkursie projektanckim

xela1999 pisze...

Tak ty nie masz 20 iluś lat!Gdybyś miała to przy każdym tytule nie dawała byś wykrzykników i nie robiła błędów w tytule : Wspólna choinka,a raczej choinki UBRANE!!! czy to wygląda na tytuł takiej staruchy?Nie wydaje mi sie

HarajukuGirlPL pisze...

xela1999, "Wspólna choinka,a raczej choinki UBRANE!!!" - gdzie ty tu widzisz błędy?!
Wykrzykników w zdaniu będę sobie wstawiać ile mi się podoba, bo taka moja wola :P
HA, zgadłaś, nie mam "20 iluś lat", długo nad tym myślałaś? Całe święta?