środa, 9 grudnia 2009

Na stardoll coraz bardziej czuć zapach Świąt :)

18 komentarzy:

memoriesx3 pisze...

Bardzo fajne te przedmioty. :D

Avalanche. pisze...

ojej! już zbieram stardollary ! :P

Miisia Guuziikowa. pisze...

są prześliczne !!
Kocham Boże Narodzenie :).

-SWEET-GIRL-22 pisze...

Aaa,piękny zapach.A te wiszące pierniki to już są w suiteshop,przynajmniej ten pierwszy.(to są chyba te pierniki,ale moze to są inne)...

natt.is pisze...

znowu coś adminom nie wyszło.. aktualnie zniknął kalendarz adwentowy i ten dla ss..

Bryndziaaa90 pisze...

Ej kalendarze adwentowe zniknęły z magazynu przed chwilą !!

Anonimowy pisze...

ładnie to wykonałaś ( na stardoll jestem dominikagraj

Kredkaaa x3 pisze...

te ciastka najfajniejsze ;)

Kolorowa pisze...

Gratuluję Tobie i Ali zwycięstwa i trafienia do magazynu:) Ja nie mam az takich zdolności ale chciałabym Cię prosić abyś umieściła ten link na blogu :) Udowodnijmy że Polacy nie są gorsi od obywateli USA. I że potrafimy wygrywać w magazynie więcej razy :) stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=39960013&userSceneryId=7008046

pozdrawiam:)

Unknown pisze...

HarajukuGirlPL Mogłabys mi napisać jak dodać swoją postać z ourworld na bloga?
Moj nr gg to 6769106

Maniusss pisze...

potrzebuję pomocy, może juz doładowywałaś stardoll w tym nowym systemie sms?ponieważ w połowie procesu wszystko zatrzymuje się i nie mogę doładować sobie konta,a chcialabym wziąć udzial w konkursie projektanckim i za bardzo nie wiem co zrobić.dziękuję z góry i przepraszam ze napisałam wcześniej w prośbie,ale nie wiedziałam jak się z tobą skontaktować,a przez nieuwagę nie przeczytałam pierwszego zdania w Twojej prezentacji... ;) pozdrawiam Maniusss

Olaffciaa pisze...

Hejo!
Mam pytanie... jak można kopiować obrazki ze strony stardoll?
Myślałam że to nie możliwe a chciałam skopiować ciuszek ze starplazy :)
Jak można to zrobić?
Proszę pomocy!

Morelowo-Aluchowo pisze...

Fajne :D Już czuję zapach choinki ahhh :P Zapraszam na mój blog :D

Anonimowy pisze...

Święta idą xD. Zapraszam do mnie na bloga
www.s-tardoll.blogspot.com
W najnowszym poście instrukcja opłaty sms przez BOKU!

kaina6 pisze...

Mam prośbę.
Sprzedaję
"Denim Bow Blouse"
Limited Edytion
Cena naturalna 80st.
Cena wyjściowa 160st.
Kup teraz 400 st.

Bardzo pilnie potrzebuję kasy dlatego miałabym ogromną prośbę abyś napisała o tym na blogu.
Z góry baaardzo dziękuję !

misiunia2 pisze...

NIENAWIDZĘ BOŻEGO NARODZENIA!

Bardzo mi przykro... =[

buu..rogalik -..- pisze...

kto byłby tak dobry i doładował mi sms ss ? dałabym mu 120 sd :) rogalik. (z kropką) a pozatym fajny blogasek ;**********

Lola pisze...

Kocham Święta . !
Już zbieram stardollary ! Pozdrawiam Cię . !