czwartek, 3 grudnia 2009

Konkurs Projektancki znów się pojawił

Zawsze pytaliście jak to zrobić, żeby na stardoll pokazały się ubrania przez Was zaprojektowane. Teraz macie okazję to zrobić, gdyż stardoll ogłosił konkurs na projekty ubrań i nie chodzi tu o wzór tylko o krój i styl.
Osoby czujące się na siłach mogą spróbować zaprojektować kombinezon i jeszcze drugą rzecz w programie graficznym lub na kartce, po czym pliki (skany) należy przesłać poprzez formularz na stronie konkursowej.
No to do dzieła! Tylko nie róbcie takich numerów jak ostatnio zrobiła Migliukee, która wszystkie stroje zerżnęła z internetu podając się za autorkę prac.
Strona konkursu:

7 komentarzy:

anus_96 pisze...

Mam pytanie, jak wysłać prace na konkurs?

nonsens pisze...

spróbuję swoich sił... mimo, że nie jestem wspaniałym rysownikiem ; pp. i obiecuję użyć do tego ołówka, kartki, może photoshopa i swojej głowy x d

Avalanche. pisze...

ja zrobiłam stroje projekty ;)

Edyta2222 pisze...

nikitin (ta co ma w tym konkursie najlepszą prace czy coś)zerżnęła projekt z zielonej bluzki z DKNY !!!

Agnieszka111333 pisze...

Ja wgrałam swoje projekty ale jeszcze ich nie ma :( Jak klikałam w głosowaniu nie trafiłam na mój :/

-SWEET-GIRL-22 pisze...

Chciałabym coś tutaj zaprojektować,i właśnie nie wiem jak przesłać projekt adminowi.Myśle że najpierw chyba musze zrobic zdjęcie,przenieść je z aparatu do komputera i przesłać.Czy tak mam zrobic?

Z góry dzięki.

-SWEET-GIRL-22

duda26 (dudaczek) pisze...

Mój login to dudaczek,
jeden z moich projektów który wysłalam, pojawił się, niewiem jak w moim starblogu z tytulem "Designtävling" o co chodzi? wygrałam czy co? a może coś źle zrobilam? możesz to wyjaśnic?