poniedziałek, 23 listopada 2009

Niebawem kolejna notka o Mondo Zoo

Tyle tylko że tym razem będzie ona zamieszczona na nowym blogu


Od dzisiaj na tym to właśnie blogu ja i dwie inne użytkowniczki Mondo Zoo będziemy zamieszczać nasze wrażenia związane z tą grą oraz poradniki i informacje co, gdzie, jak i do czego :P
Za każdym razem gdy będą tam dodawane nowe notki powiadomię Was o tym tutaj, gdyż jak wiadomo tu wchodzicie częściej i jest Was tu więcej (chociaż nic nie szkodzi aby tam również dodać się do obserwowanych :D).
Zapraszamy

8 komentarzy:

Luna86 pisze...

O! Fajnie:)
Z chęcią będę zaglądać.

Pozdrawiam!

kiki652 pisze...

A możesz powiedzieć dlaczego usunęłaś mnie z grupy?!

Foori pisze...

Łii! Wkońcu sprzedałam 2000 biletów :) Ale utkwiłam w 9 poziomie bo nie stać mnie na mini trase :(

Ginewwra pisze...

Ja też gram w to dzięki wam;)
http://SakuraEwa.mondozoo.com oto moja strona proszę zaglądnijcie czasem,;)

rikki pisze...

Super że ,,POKAZAŁAŚ" nam tą stronę..:D
ona jest bombowa..

to moje ZoO..;D

http://nataliana.MondoZoo.com

POZDRO

Ylaya pisze...

Mam pytanie, czy wstawiłaby mi pani mój baner ? : - ) nikt nie chce wchodzić mi na linka, mam tylko 4m. jeszcze nawet żadnego prezentu nie dostałam i mam 1,53 LOL... Jak się Pani zgodzi to prześlę kod do banera ;-)

miacolluci111 pisze...

prosze wejdzcie na moje konto lion111.mondzoo.com nie wiem dlaczego ale po mimo odwiedzających metry mi nie przybywają :(

_madziara pisze...

Ta gra rzeczywiscie jest swietna i wciaga :) nie bardzo sie jeszcze w niej orientuje ale po pierwszym dniu mam 790 zwiedzajacych ( do 9 poziomu mi jeszcze troche brakuje):D zapraszam do mnie http://nelvana.mondozoo.com