sobota, 7 listopada 2009

Konkurs na typowanie zwycięzców "Mam Talent" zakończony

Obecnie trwa przeglądanie komentarzy. Wyniki zostaną ogłoszone w miarę szybko, postaram się dziś ale nie obiecuję, gdyż komentarzy jest sporo :)
Aha, i żeby nie było zdziwienia od razu mówię, że skasowałam ponad 60 komentarzy, użytkowników, którzy nie trzymali się zasad i zostawili swoje typowania przed godziną 21:00, czyli wszystkie komentarze dodane w godzinach 19:40 - 20:59 zostały automatycznie wywalone do kosza, bez przeglądania co w nich jest - ZASADY TO ZASADY, być może to nauczy Was, że jeśli konkurs ma regulamin to należy się go trzymać :)

6 komentarzy:

miqusia pisze...

Ja nic nie wygrałam, już wiem ;c No trudno, przynajmniej spróbowałam:) Harajuku, no wiesz! Normalnie niczym Lotto ;))

Pat pisze...

Ok,życze wszystkim powodzenia i pani dobrej nocy :D

Unknown pisze...

No trudno, ale chociaż brałam udział :) Harajuku czy będziesz robić jakieś projekty zimowe np. bałwanki czy choinki? Bardzo proszę o odpowiedź w komentarzach i życzę miłej nocy :* Sylwia97

Dominika M pisze...

ja myślałam że przejdzie patenciarz i ten rowerzysta, a tu te dwa cwaniaczki ( swoją drogą ciekawe czy zapłacili im za to?)

Beata pisze...

ja wczoraj napisałam komentarz.. i pewnie go wywaliłaś.. a napisałam dobrze. na moim zegarku (w komputerze) była 21.. głupie to było, że wywalałaś komentarze, jak ktoś się pomylił o kilka sekund. jak już mówiłam u mnie byla 21 moze u cb 20.59..

HarajukuGirlPL pisze...

I3ecc, niestety ja nie mogę się opierać na tym kto gdzie ma jaką godzinę ustawioną, bo to by było nieuczciwe, w ten sposób każdy nawet o 22:00 mógłby napisać że u niego była 21:00... czas jest brany z komutera, który synchronizowany jest raz na dobę automatycznie z internetowym serwerem czasu (jest taka opcja w zegarku windows, jakby ktoś nie wiedział)