sobota, 28 listopada 2009

Darmówki

Oczywiście, obie darmówki nie są przeznaczone dla Polski, gdyż konkursy przez omyłkę trafiły do polskiego wydania Magazynu Stardoll i zapewne jak tylko Admini się o tym dowiedzą to konkursy znikną z polskich stron, zatem korzystajcie póki jeszcze można.

Tak więc aby otrzymać sukienko-sweter Alma Sweater Dress należy wejść na konkurs na poniższej stronie i wykonać scenerię



A żeby otrzymać kolejną sukienkę Amy Dress należy wejść na stronę
i napisać piosenkę, oczywiście najlepiej po angielsku, bo jak wspomniałam konkurs nie jest przeznaczony dla Polaków, ale może też być wpisanie byle czego.



Trzecią darmówką jest beret Plaid ze sklepu EP, który można otrzymać poprzez bramkę goproxing.com. Najpierw w okienku na adres wklejamy
stardoll.com/en/contest/view.php?id=187
a gdy się już zalogujemy na stardoll to w okienku na adres wklejamy
stardoll.com/en/contest/finish.php?id=187
Po wylogowaniu beret będzie czekał przy szafie.

UWAGA! KAŻDA TEGO TYPU DARMÓWKA DZIAŁA JEDYNIE DO ZAKOŃCZENIA DANEGO KONKURSU!!! JEŚLI DARMÓWKA PRZESTAJE DZIAŁAĆ TO ZNACZY ŻE ZGŁOSZENIA DO DANEGO KONKURSU NIE SĄ JUŻ PRZYJMOWANE A KONKURS SIĘ ZAKOŃCZYŁ!

9 komentarzy:

edzia pisze...

PS: w starplazie jest sukienka za zero niestety tylko dla ss Double Layer LBD ;/ i wątpie żeby to było zamierzone więc radzę się pośpieszyć

Pauliska00 pisze...

Ja zamiast beretu dostałam telefon

Zuza1997 pisze...

Fajnie! Dzięki za informacje! ;PP

Anonimowy pisze...

A ja dostałam dodatkowo zawieszkę

Angelika. pisze...

ja tez dostalam telefon

Angelika. pisze...

A teraz mam beret i telefon

ZuzA pisze...

Ej z tym darmowkami ja wszystko robie tak tylko ze jak wchodzę do apartamentu to mi pisze ze to prywatna strona LadyCroftxDD co mam robic??

ZuzA pisze...

ej jak robie te darmowki przez te rozne proxy to robei to wszystko co trzeba wchodze do apartamentu i pisze ze to strona prywatna LadyCroftxDD co mam robic??

dodusia254 pisze...

Zrobiłam już dawno !