piątek, 23 października 2009

No teraz to się prawie całkiem przerzuciałam na ourWorld

Skoro na stardoll takie cyrki i afery to za bardzo nie ma tam czego szukać. Od kiedy nic nie projektuję żyłam tylko ze sprzedaży zbędnych ciuchów i 1$ dziennie... a teraz? szkoda słów... projektowanie mi się znudziło, dniówkę zabrali, ciuchy w StarPlazie coraz droższe, inni też zaczęli oszczędzać więc i w bazarze sprzedaż gorzej idzie. SS też mi się niebawem kończy i prawdopodobnie nie wykupię kolejnego, skoro warunki na stardoll są coraz gorsze. W zasadzie jakby się tak zagłębić w SS to wychodzi mi że jesteśmy na tym nieźle wrabiani, bo płacimy za nie tyle samo co w innych krajach, ale te wszystkie kampanie reklamowe, darmówki, gratisy to nie są dla nas tylko dla obcokrajowców. Nikt z polskich przedsiębiorców nie chce się zainteresować współpracą ze stardoll tak aby i Polska miała swoje promocje. Tak więc wychodzi na to, że płacąc SS i tak mamy tak jakby demo, niepełną wersję tej gry. A przecież w Polsce też jest dużo wydarzeń, premiery polskich filmów dla dzieci i młodzieży, święta narodowe i inne okazje. Mogłoby być tak fajnie.... eh, rozmarzyłam się :)
Może za 10-20 lat jakiś polski biznesmen w końcu zainteresuje się współpracą ze stardoll, ale nas już wtedy tam nie będzie... chyba ;P

Lecę teraz na ourWorld bo mamy tam małą bibkę z Luna86. Wpadajcie. Goście mile widziani :)



15 komentarzy:

552Miley552 pisze...

a gdzie jest ta impreza ?

Ada. pisze...

I ja również siedzę ostatnio na ourWorld :)
Koleżanka pokazała mi także stronę zieloneimperium.pl, również bardzo wciągająca gierka ;)
Pozdrawiam!


Fanka RBD ^^

Anonimowy pisze...

Jak zwykle to ja będę musiałą ratować nasz kraj i wejść we współpracę ze Stardoll za jakieś 5 lat xD
A tak na serio to admini ze Szwecji powinni się tym zainteresować i dać jakąś propozycję...

Anonimowy pisze...

Admini bardziej nam skąpią. Teraz jak się doładowuje ss przez sms to dostaje się tylko 110sd a dostawao się 115 ;\\\

majka10 pisze...

A jaki jest pani login na ourworld ?

Pozdrawiam
Maja

Leoś ;3 pisze...

A ja już dostaję 1 sd na dzień! Sprawdź sama! Niewiem jak u Cb bo u mnie tak. Wczoraj miałam 31 sd a dzisiaj 32! jupi! ; DD

Adriana pisze...

Mi tez trochę bardziej podoba mi się ourWorld ale rzadko tam zaglądam
____________________________________
Cześć mam do ciebie pytanie nie jestem dobra z anglika
Kiedy dzisiaj weszłam na moje bliźniacze konto czyli xxaaddaaxx2
Dostałam taką wiadomość " Vote for your favorite faity fashion at the Tinker Bel Runway Show" co to znaczy?
Jest w głównym pokoju ten napis

Flora pisze...

Ta...
Możliwe ,że za pare lat w Polsce będą już promocje no chyba,że wcześniej stardoll się wszystkim znudzi albo zejdzie na psy.

HarajukuGirlPL pisze...

pusia_31, wydaje ci się, zajrzyj w swoje rachunki, to już jest potwierdzona informacja - 1 stardollara nie było od dwóch dni i nie będzie :(

Ktoś! pisze...

no masz racje stardoll zeszło z najlepszych blogów hmm musze sobie pograć w to OurWorld a i mam pytanko ja byś już niepotrzebowała konta na sd to moge się nim zając:)

tinka1129 pisze...

Tak szczerze mówiąc mi też się stardoll znudził teraz nie ma 1sd na dzień ;/ kompletny żal coraz to gorzej oni wymyslają ;| To jest masakra !

Anonimowy pisze...

Ja tam się ze stardoll wynoszę. Łaski bez.

duda26 (dudaczek) pisze...

szczerze mówiąc pomomi dziwactw stardolla, niemam zaiaru się z tamtą rusać i będę SS tak długo jek się da

Ayame pisze...

Ja i tak wole stardoll od ourworld.
Lepsza grafika ;)

Anonimowy pisze...

Mi tez stardoll sie juz znudził chociaz mam dopiero jakies 900sp.Ale to jest nudne codziennie aby wchodze na stardoll na chwilke aby zeby wejsc i ide na OurWorld.A ja mam doladowane ss na 2 miesiace i bede musiala to wykorzysta:(