niedziela, 25 października 2009

Nie, no to jest jakaś paranoja!

Nie dalej jak 3 dni temu zaczęłam sobie przygotowywać pokój na Halloween. Wszystko pięknie, ładnie planowo poustawiane, pokój czekał tylko na otwarcie.
Wchodzę dziś do apartamentu, a tu totalny BAJZEL i to na dodatek w kilku pokojach! Rzeczy poprzesuwane na boki i poprzestawiane, to co było na wierzchu jest pod spodem, a to co było pod spodem "wypłynęło" na wierzch. Niektóre przedmioty całkowicie zniknęły z pola widzenia, więc teraz muszę wszystko miotłą zgarnąć do schowka i układać na nowo. Normalnie na wymioty mi się zbiera jak widzę ten prymitywny edytor do ustawiania mebli. No i NIE CHCE MI SIĘ!

30 komentarzy:

memoriesx3 pisze...

Ja miałam to samo, ale w jednym pokoju. Chciałam sobie zrobić pokój na halloween, ale po odebraniu dniówki...nie mam z czego! Obawiam się że będę musiała sprzedać moją kolekcję projektów...bo nawet nie mam sd na powiększenie kolekcji.

Leoś ;3 pisze...

adminom nie chce się naprawiać błędów itp. ;/

weronikanec pisze...

też tak miałam ostano parę razy z rzędu gdy tylko zapisze mój pokój to przychodzę znowu i rozwalone kiedyś myślałam że to moja siostra ale jak weszłam na stardoll do pokoju jak tylko zapisałam potem weszłam na moja stronę iii wszystko nie na swoim miejscu stardoll przesadza raz dla mojej koleżanki usuną konto a ona prawie wo gule nic tam nie robiła bo u niej ta strona nie działała wchodziła tylko na moim koncie

Anonimowy pisze...

Współczuję ;( mi też tak się zrobiło :(

Ania pisze...

Jak to się mogło stać?
...

Unknown pisze...

Ja mam od jakiegoś miesiąca tak że ja zapisze jakąś nową rzecz w apartamencie to ona się najczęściej przesuwa ale czasem jest też tak że wchodzi pod albo nad jakąś rzecz. Po 2 zapisaniu jest już wszystko ok no ale błagam was oni powinni coś z tym zrobić...

Jula014 pisze...

też mi się czasami tak robi, ale wystarczy, że się wyloguję, zamknę przeglądarkę i włączę od nowa to wszystko się samo naprawia.

Unknown pisze...

co nas to kurde obchodzi trzymaj to dla siebie!

Anonimowy pisze...

Ja też tak czasami mam. Wpienia mnie to no bo ludzie, ja się męczę żeby wszystko poustawiać a tu nagle taka rozwałka.

monisiag pisze...

Też tak kiedyś miałam ;/
A teraz cały czas w 2 pokojach mi wychodzą takie 3 rzeczy na wierzch, więc co chwilę muszę brać pod spód...

edzia pisze...

no wiem masakra mi też się to przydarzyło ;//

Mulley pisze...

Ja mam tak samo! Zawsze, jak sobie zrobię jakiś pokój, to odrazu wszystko mi się przestawia. I trzeba robić od nowa, a to jest najgorsze. Stardoll powinien zając się tymi problemami!

Brygida2008 pisze...

Ja mósiałam garderobę całą sprzątać ;(

Maquel. pisze...

Witam . ;))
Troszkę nie na temat, ale mam pytanie:
zostało mi jeszcze 11 dni superstar, czy jeśli kupię sobie teraz stardollary przedłuży mi ss?
z góry dzieki. ;*

meg pisze...

a próbowałaś najpierw wylogować się i zalogować?? bo ja tak kiedys miałam i tak zrobiłam to wszystko było ok.

MrsDeep12 pisze...

Cały stardoll to teraz paranoja;(
Mogli by przywrócic 1 stardollar na dzien a usunąc to Graj i Zarabiaj.

Foori pisze...

Mogło być tak, że rzeczy się jeszcze nie "ustawiły" na miejsce a ty zapisałaś apartament. Tak się czasami robi trzeba poczekać aż wszystko będzie na swoim miejscu a dopiero potem zapisać. Wydaje mi się, że mogło tak być.

HarajukuGirlPL pisze...

adriana444, a co mnie obchodzi twoje zdanie?! trzymaj je dla siebie... i nie czytaj tego bloga jak ci nie odpowiada! nikt cie tu nie trzyma na siłę i nie zmusza do czytania!

HarajukuGirlPL pisze...

Foori, poprzestawiało mi przedmioty w pokojach które mam zrobione ponad pół roku temu

klaudys96amorki pisze...

Po prostu czasem tak się robi, ja też musiałam wszystko ustawiać od początku. Podobnie jak z projektami, które giną ;/ Trzeba być gotowym na to, że niestety nie zawsze się wszystko zapisuje ;/

HarajukuGirlPL pisze...

klaudys96amorki, ja od roku o tym wiem że tak się robi, tylko czemu akurat teraz?

meg pisze...

Harajuku nie przejmuj się adriana444, chociaż wiem że się nie przejmujesz :P Ona jest zła bo w komentarzach od poprzedniej notki cały czas pisała ,,daj mi to konto''itd. jest tępa albo nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

meg pisze...

CityMallxD-możesz kupić sobie stardollary, albo kliknąc na zostań ss. To przedłuży ci ss i da stardollary. :)

.lolaan. pisze...

Oni są chamscy ! Mogliby coś zrobić z tymi ciągłymi błędami, zamiast wymyślać jak ściągnąć z nas kasę !

Odblokowali gitarę z darmówek PSP ;)

HarajukuGirlPL pisze...

clevleen97, ależ oczywiście że się nie przejmuję :)
tych komentarzy "daj mi swoje konto" było znacznie więcej, tylko je pokasowałam, żeby nie robić śmietnika, nauka czytania ze zrozumieniem się co u niektórych kłania

Miisia Guuziikowa. pisze...

Ja tak też mam od dawna dosyc. Ostatnio miałam spokój, ale widocznie znowu się odzywa. Dlatego jak narazie nie zmieniam nic w apartamencie.

Mycha(justa117) pisze...

ja tez tak miałam bosko cacy a tu loguje sie i wsyztsko było w zupełnie innych pokojach ;//

AvrilRamona13 pisze...

Ja mam tak, że jak zapisze jakąś rzecz w apartamencie, to potem jest trochę niżej, ale jak zapisze drugi raz, to już nie... Ciekawe...
Pozdrawiam, AvrilRamona13 ;))

Arlandria pisze...

cos im sie naprawde p*******! lubie stardoll ale te "usterki" są wkurzajace... ;/

jutinamina10 pisze...

Miałam podobnie .
Skończyło mi się ss i chciałam zmienić wygląd jednego z pokoi . Zaczęłam ale nie chciało mi się dalej robić .
Zamknęłam go sobie żeby na drugi dzień skończyć . Miałam dosyć dużo rzeczy . Na drugi dzień patrze ...
Wszystko na wszystkim !!!
Zupełnie nie tak jak go poukładałam .