wtorek, 15 września 2009

Zgłaszajcie się koniecznie!

Cały czas czekam na WSZYSTKICH moich znajomych ze starego konta na Naszej Klasie!!!! Niestety ja nie jestem w stanie wysłać 800 zaproszeń do tych, których miałam na liście bo to zajęłoby dużo czasu, a dla Was to tylko jedno kliknięcie :)
Na nowym koncie można również zagłosować na moje zdjęcie konkursowe, które obecnie znajduje się tu: http://nasza-klasa.pl/mazda/galeria/10183
Żeby nie było - osoby, które wystawią ocenę 5 lub Super Zdjęcie zostaną wymienione na moim blogu na złotej liście :)

PS: Zaopatrzyłam się w kilka EuroGąbek i postanowiłam że osoby które dały lub dadzą ocenę Super Zdjęcie w galerii konkursowej otrzymają ode mnie prezencik na NK :).... no to do dzieła, prezenty czas wysłać! :D

12 komentarzy:

Julisia-isia pisze...

Już są rzeczy za 40 milionów! Pięć sekund temu wyszły, bo siedziałam na sd i czekałam ;)

Timik.pl - by Kiyomi. pisze...

ja zagłosowałam już na 5 koncie!!! :)

Timik.pl - by Kiyomi. pisze...

no i to ja - kadirichan :)

Timik.pl - by Kiyomi. pisze...

WIDZIALAS CENY TYCH BEZNADZIEJNYCH RZECYZ ZA 40MLN? OMG.. mogli się bardziej postarać.. szkoda mi ich.

Niewidoczna. pisze...

Wszystko można wysłać też do kogoś jako PREZENTY! ;P

nati95x3 pisze...

Ja zagłosowałam... nati95x3

Narysowana pisze...

nie wiem, gdzie mam to napisać i czy to ma sens (może już było), ale proszę: http://img509.imageshack.us/i/archivex.png/ :)

lizakowa. pisze...

Już zagłosowałam 5 =] Teraz daję super zdjęciee.. ;**

lizakowa. pisze...

Aaaa! Chyba dałam jako pierwsza super-zdjęcie! Jak fajnie =D

Leoś ;3 pisze...

Ja zagłosowałam i nie jestem na złotej liście :(

HarajukuGirlPL pisze...

pusia_31, jak możesz być czy nie być? skąd o tym wiesz? przecież nawet jeszcze jej nie opublikowałam, więc nie bardzo kumam skąd możesz wiedzieć kto na niej jest a kogo nie ma!

kicia pisze...

http://nasza-klasa.pl/mazda/galeria/33574 Zapraszam do mnie:)