wtorek, 15 września 2009

Rzeczy (bo nie prezenty) z okazji 40mln - napiszę tylko jedno

PORAŻKA!

27 komentarzy:

Gucha15 pisze...

Też tak mysle kompletne (jak by to ująć;dziadostwo!) jak by były za free to nic bym nie gadala ale w cenie np.6 to chamstwo.

Avril pisze...

Zgadzam sie.
Mogli by sie postarac.

Selena99999 pisze...

Zgadzam się w 1oo %
i jeszcze te beznadziejne koszulki, tylko dla ss, śmiech na sali. ciekawe, kto to kupi, ja chociaż jestem ss nie zamierzam tego kupowac. kupiłam sobie tylko baloniki, które takze wcale nie sa takie wspaniałe.

Anonimowy pisze...

Dokładnie porażka ... , ale się wysilili ...

nonsens pisze...

skandal! najlepsze rzeczy [wg. mnie] są dla SS ! ;/ . Stardoll całkiem przegina...

HinaŚŚ pisze...

Zgadzam się!!!! napis kupiłam jedynie bo był za zero, a reszta??? nie opłaca się... co to ma być? kurcze ciuchy ze sklepu Black Star albo Kohls są więcej warte a po 1 nie dla ss a po 2 tanie

ikamoni pisze...

Zgadzam się z tym że te niby prezenty od stardoll na 40 000000 użytkowników to porażka . Stardoll wcale się nie postarał ;(

memoriesx3 pisze...

przepraszam że nie na temat ale to bardzo ważne! czy ktoś posiada u siebie w apartamencie taką parę ludzi tańczącą? taka figurka dosyć stara. Nie chce odkupić tylko chce to zobaczyć u kogoś w apartamencie.! jeśli ktoś ma tą figurkę to bardzo bardzo proszę napiszcie tutaj. ! jest mi to potrzebne do czwartku tak więc bardzo proszę piszcie odrazu. z góry dzięki :*

Kindziuuulka pisze...

nie dość żę za 6 to tylko dla ss

Unknown pisze...

Ja kupiłam baloniki i tort. Ta koszulka nie jest taka zła, ale tylko dla SS...

Anonimowy pisze...

Powiem jedno...
Oni starannie psują :(

6 pisze...

Zgadzam się, kompletna porażka! Jak bym miała kupić tą koszulkę za 6 sd to byłoby mi żal kasy na takie dziadostwo. Nic mi się tam nie podoba, a do tego jeszcze ta kulka za 15 sd :/ Szkoda gadać :(

anusia_9797 pisze...

tylko 1 rzecz jest za darmo :| MASAKRA przez wielkie S!

Fenolcia pisze...

Ale ta świetlista kula jest super... Uwielbiam ją! Reszta mogła być gorsza, szczerze mówiąc, ale i w takim samym stopniu lepsza.

waSza pisze...

Masz rację...chodź raz mogliby się postarać....a po za tym powinno być wszystko ZA 0$ PRZYNAJMNIEJ JA TAK MYŚLĘ.

A ceny...szkoda gadać(pisać;P)

Karii. pisze...

Święta racja jedna rzecz darmowa? Nie czuje jak by bło już 40 milionów urzytkowników a wogule wiekszość kont i tak jest nieaktywnych ! Karii. z karii-stardoll.blogspot.com

Aleks pisze...

poprostu szok !
my myśleliśmi,że dostaniemy jakieś darmowe rzeczy a tu taka klapa ;/
ja nie moge .
stardoll to dziadostwo się robi .
zastanawiam sie nad odejściem z tej głupiej gry .
wgl wszystko jest drogie .
i np te balony ładne są za 5 a ta mała latająca brzydka kula za 15 sd .
SZOK .

KingaP567 pisze...

o żal Świecąca kulka która się rusza 15 sd .. Porażka

szysza2023 pisze...

normalnie jakaś MASAKRA ...
Już nie chodzi o rzeczy bo są nawet fajne ale cena to przesada! 6 sd za jakąś głupią koszulkę której raczej nikt nie kupi i jeszcze tylko dla ss...

Timik.pl - by Kiyomi. pisze...

omg.. my tyle się staramy, by dobyć 40mln, myśląc, że wkońcu nie będzie to jakieś gówno a tu co? omg. już 30 mln było lepsze.

Gabiwar - Gabi pisze...

chamstwo !!!!

Anonimowy pisze...

potwierdzam, to już wolałam te badziewne koszulki z okazji 300 mln, on przynajmniej były za darmo....

Kiciuś228 pisze...

Hej Harajuku ile kosztowałaby reklama na twoim blogu?

Unknown pisze...

Stardoll pzregina! Co oni myślą już na stardoll aż 40 000000 uczestników a oni jakieś marne koszulki dla ss i w jakich cenach już bym napisu nie wolała a chożby jakiś piesek na tej koszulca , aha i ktoś mi może wytłumaczyć co to ta kulka? SŁońce czy co? Za 15? Matko!!!! | www.stardoll-sylwia97.blog.onet.pl

Belka pisze...

Dokładnie :/

PUCCAxD pisze...

Chociaż ten napis "40 milion members" jest darmowy... ale to i tak niewiele, w porównaniu o tego co mogłoby być. Wszyscy mówili o tym co by chcieli DOSTAĆ. A tu niespodzianka! Nie dość, że tyle kosztują to jeszcze są brzydkie o_O . Np. ta czapeczka - 2$! Ludzie ja bym jej nawet za darmo nie wzięła!!!

6 pisze...

Dobrze że przynajmniej ten tort, balony i napis można wysłać jako prezent z jakiegoś innego konta bo są dla wszystkich :P