środa, 2 września 2009

Plakat i perkusja Jonas Brothers - darmówki


Aby otrzymać plakat Jonas Brothers wystarczy zalogować się na stardoll poprzez angielską bramkę goproxing.com i wejść do kina lub kliknąć na reklamę konkursu o JB, która znajduje się w Magazynie Stardoll po prawej stronie.

EDIT 3.09.2009 godz. 7:07
Żeby otrzymać PLAKAT oraz PERKUSJĘ należy zmienić ustawienia proxy w swojej przeglądarce internetowej na 88.208.222.14 port 80 (Firefox), po czym wejść do kina i obejrzeć w całości trailer. Poniżej szybki link do kina, na który należy kliknąć po zalogowaniu się na stardoll i zmianie proxy:


PS: UWAGA! Kombinacja z tym proxy nie zawsze działa!

7 komentarzy:

agados pisze...

A jak się wejdzie do kina, to ma się perkusję.

Julisia-isia pisze...

Ja perkusji nie dostałam... tylko plakat ;)

DOMOWNA pisze...

więc tak : Plakat bez problemu ale perkusja ???!!!! Nie mam i nie wiem jak zdobyć hehehe ciemna masa :? nPAISZES ?

Julisia-isia pisze...

Ok.thx

Unknown pisze...

wiem jak dostac perkusje!!Jak juz macie ten plakat logujecie sie na stardoll,zmieniacie proxy na te podane w notce.Potem klikacie na plakat i przenosicie sie na strone jons brothers,potem klikacie na ikone gdzie jest napisane cinema i jeszcze raz ogladacie film.

meg pisze...

ja zalogowałam sie przez goproxing i weszlam do kina nawet nie ogladalam filmiku i potem zalogowalam sie na normalny stardoll i mam i plakat i perkusję. NIE ZMIENIAŁAM PROXY, u mnie to i tak nie dziala :)

Anonimowy pisze...

Ja też weszłam przez goproxing i dostałam perkusje i plakat ^;D