wtorek, 18 sierpnia 2009

Pierogi, pierogi, pierogi....

Jak większość z Was wie weekend spędziłam na VII Festiwalu Pierogów, który odbywał się w Małym Rynku w Krakowie.
Zjadłam w sumie 10 różnych pierogów. Niektóre były pyszne a niektóre takie sobie. Zjadłabym może więcej, niestety pierogi do najtańszych nie należały, bo płaciło się za sztukę a jeden taki pieróg na każdym stoisku kosztował 1,50zł (10szt = 15zł).
Upał był niemiłosierny, ale w niedzielę udało mi się wytrzymać całe popołudnie na festiwalu.
Podczas całego dnia można było posłuchać na żywo zespołów DreadRock, Siwy Dym oraz Agnieszki Chrzanowskiej (obecnie 18 miejsce w trójkowej liście przebojów z piosenką "Nie znajdziesz mnie").
Jeśli interesują Was fotki z tego zdarzenia to zapraszam na portal informacyjny miasta Krakowa mmkrakow.pl.

9 komentarzy:

Kicia_1402 pisze...

Ja słucham Trójki, fajne radio ;)

Olgia_Norek pisze...

Kilka lat temu byłam. Nie dało się dojść do żadnego stoiska. Ale impreza nawet.

orsaj pisze...

Oooo nawet na jednym zdjęciu jesteś ty !
Czy to ty dodałaś te wszystkie zdjęcia ?
Jak tak to gratuluje...

Natalija pisze...

Szkoda, że ja tam nie byłam :)

Edka pisze...

Siwy Dym to jest brat mojego kolegi :D .

Bartosz pisze...

Droga Harajuku!
Nie wiem gdzie to napisać, więc napisze w komentarzu do posta.
Mam problem taki jak dość spora część ludzie którzy wysłali sms doładowujący konto na stardoll. Wszyscy nie otrzymali tego za co zapłacili.
Na moje wiadomości "Obsługa" nie odpowiada.
Czy mogłabyś napisać otym oszustwie w magazynie, aby admini wkońcu ruszyli sie do roboty i poodawali nam to za co zapłaciliśmy.
Jeśli nie to zrozumiem :/

Anonimowy pisze...

A ja nie na temat...
http://stardoll-blooger.blogspot.com/
Na tym blogu dziewczyna umieściła zdjęcia z twojego bloga ;/

Asia. pisze...

chociaż mieszkam w białymstoku ale akurat w ten dzień byłam w krakowie na festiwalu pierogów tam normalnie zdzierają kasę z ludzi jedna budka była z pierobami9 po 1 zł

carlinek pisze...

Także mieszkam w Krakowie i na festiwalu byłam ;)
Było fantastycznie.