czwartek, 20 sierpnia 2009

CHYBA OSZALELI!!!!!!!!!!!

Dziś w StarPlazie pokazała się kolejna limitowana seria, tym razem torebek...


I niestety z przykrością muszę Wam powiedzieć, że mnie na nie NIE STAĆ! Myślałam, że sobie kupię wszystkie do mojej kolekcji na koncie harajuku.qirl a tu guzik, na razie mogę kupić tylko 1-2 sztuki.
A tak nawiasem czy to aby nie jest lekka przesada, żeby byle torebeczka kosztowała 25-50$? Jak dla mnie lekka, a nawet nie lekka a duża przesada! Czyżby stardoll wpadł ostatnio w kryzys, że ratuje swoje finanse zdzierając z nas kasę jak nie limitowanymi gitarami to limitowanymi torebkami?




...No cóż, trzeba będzie pożyczyć trochę kasy :P

32 komentarze:

Anonimowy pisze...

oszaleli, oszaleli ciekawe czy w ogóle kogoś stać na nie ;/
ale przyznam za piękne też nie są mi się podoba tylko ta różowo - czerwona ;/

Miłość pisze...

Mam pytanie dlaczego ludzie kupują te LE ? przecież to jest strasznie drogie.

Karolina_444 pisze...

Miłość, dlaczego? Żeby być fajnym!
A w ogóle, co z moją licytacją proszę Pani?!
Pozdrawiam
Karolina_444

Ania pisze...

Stać mnie na nie, ale uważam, że są paskudne. Nie kupię żadnej ;d
To co, że Limitowana Edycja, ale nie opłaca się wydawać 125$ na takie nie wiadomo co.
Mogli się bardziej postarać.
Ehh ;/

HarajukuGirlPL pisze...

Avie95, 125$ to dopiero część zakupów, chcący kupić wszystkie torebki potrzeba 175$

tinka1129 pisze...

Ja kupiłam sobie tą kolorową za 50$ ;)

Ania pisze...

No, tak mała pomyłka :) Jakoś źle spojrzałam i myślałam, że wszystkie są po 25$...

Vailet454 pisze...

Wrrrr! Czemu mnie nigdy nie stać? Kurczę, 9 stardollarów i bym miała torebkę :P

haha mi najbardziej spodobała się ta szaro-czarna ;D

Taa. Kryzys, kryzys... haha u nas też. Kaski brak i torebek nie maa ;(

Anonimowy pisze...

Szkoda że wydałam całą kasę z wczorajszego doładowania :( Kupiłabym tą z "kolorowymi ćwiekami"

LadyCherry pisze...

Mi się najbardziej podoba ta z kolorowymi ćwiekami ale niestety nie stać mnie na nią . Ale i tak bym jej nie kupiła bo taka piękna też nie jest ...
Zdziercy ; /

Vénea pisze...

Najpierw LE coraz droższe potem DKNy ee... stardoll się psuje ... jest coraz droższy i (prawie) tylko dLA SS
a tak po za tym :Ten plakat z moxiegirlz prowadzi do starplazy , ale nie do naszej

LadyOfTheRIngs pisze...

Ja kupuję którąś za 25!

Kicia_1402 pisze...

oohh.... jak by ta z papugą za 25 była to bym kupiła ;( i mimo że mam 101 sd to nie kupie nic, nie wzbogacę tych zdzierców!!!!

Raffaella pisze...

gdyby te torebki były dość duże,to rozumiem,ale one są naprawdę małe!Teraz powiem że ich nie kupię,ale jak będę odwiedzać inne apartamenty,będę się gorzej czuła,bo co druga dollka będzie taką miała -_-

Turkus Lady pisze...

Okropne :/
Osobiście stać mnie na wszystkie ale jak dla mnie są OBRZYDLIWE.No i nie warte swojej ceny.Więc nie kupuje.
bzaq

_alice_cullen_ pisze...

Ej, no bez przesady! One nie są az takie drogie! W poprzedniej kolekcji LE mala torebka była za 150 sd. Może kupię sobie tą różowo-czerwoną. Moje konto to super_wera. ;)

Kicia_1402 pisze...

O nie... I jeszcze ten napis: "Gorgeus bags to die for!"

Nie zamierzam za nie umierać -.-

HarajukuGirlPL pisze...

_alice_cullen_ , ale to nie jest kolekcja LE tylko zwykłe torebki, więc o czym my tu rozmawiamy?!
rozumiem, torebki LE mogą być nawet po 200$ i wcale by mnie to nie zdziwiło, ale za takie coś tyle kasy - przesada!

deadvoice pisze...

Ja kupiłam sobie tą z papugą <3, jest zajebista :P.

Anonimowy pisze...

No widzisz, Ciebie chociaż stać na 1-2, a mnie na żadną xD

margolcia24 pisze...

eh bym se kupiła wszystkie bo stać mnie ale jakoś nie chce ale pozwoliłam sobie na ta za 50 sd tą malutką:)

Chanel_Anne pisze...

szczerze? żadna mi się nie podoba :P

Saurla pisze...

Ja kupiłam tą z papugą i uważam, że jest tego warta. Ale jeśli później, będzie w starbazaarze to masakra. (Tak jak gitary kupione po 25 są w sb po 50..)

Grzesznik pisze...

Oszaleli i masz rację. Ja mam bzika na punkcie torebek i gdy zobaczyłam nową kolekcję to się ucieszyłam, a gdy spojrzałam na cenę przeraziłam!! Nie ma na stardoll torebki droższej niż 25sd.,a co mówić 50!! ;o

IkaMerkel (lolka19) pisze...

leka przesada ale i tak super ;)

deadvoice pisze...

Kupiłam jedną i według mnie to dobrze, bo nigdy się nie załapałam na LE, a naszyjnik sprzedawany w SB za 60, który był za zero to przesada. Ciesze się, że kupiłam tą z papugą i nie żałuje. Nie kupiłam tej różowej bo zbyt błyszcząca i sWeeT@śna (fuu) a reszta taka, eee, nieciekawa ;d. Sobie przerobię, żeby mieć w simsach, bo są fajne :P.

Anonimowy pisze...

ludzie kupuja LE gdy mają kase na zbyciu( kreatorzy, projektanci).
Sd zarabia na takich ludziach.
Ja zakupilam wszystkie, podobają mi się i pewnie później bedą je drogo sprzedawać wiec sie opłacało.

Anonimowy pisze...

Zakładam że niedługo znowu otrzymamy coś z podobnej Limitowanej Edycji. Najpierw gitary,teraz torebki... co dalej? Kolczyki? Spodnie?

Licytacje pisze...

ja mam na koncie dużooo kasy...ale te torebki tak szczerze to mi się nie podobają!Jedynie ta jedna różowa ale sądze,że 50 sd za nią to przesada!Kupiłabym ją za 25 xD.Zresztą zbieram na nową kolekcje LE ;P.Narka.

OrangeHair pisze...

Ja kupiłam szarą za 25, najlepszy stosunek wyglądu do ceny. Torebki średnie ale kupiłam ją z myślą o późniejszym zarobku.

czeska pisze...

Kupiłam tą z papugą:) Reszta jest okropna.

Anonimowy pisze...

fajne torebki tylko strasznie drogie ://