piątek, 31 lipca 2009

ZONK!... ale walka wygrana :)

Dziś doznałam szoku, chociaż będąc na stardoll od dziesięciu miesięcy nic nie powinno mnie już zdziwić.... a jednak bywają jeszcze takie momenty!

O co chodzi? Już tłumaczę.
Niespełna pół roku temu (dokładnie 4 lutego 2009) otrzymałam z zaskoczenia bardzo miły list od adminów zachęcający do pisania artykułów w Magazynie Stardoll (taki sam list otrzymało wtedy kilkanaście wybranych osób).


Zgodziłam się, gdyż pomysł wydawał mi się ciekawy i chciałam spróbować zrealizować się w tym temacie, zwłaszcza że różne artykuły publikuję na portalu informacyjnym Krakowa więc nie jest to dla mnie jakaś nowość. Przez dłuższy czas nie korzystałam z tego przywileju gdyż nie znalazłam ani czasu ani tematu, który byłby odpowiedni do publikacji, a (sorki) nie interesuje mnie publikowanie kryptoreklam typu: "ten krem zlikwiduje twój pryszcz" lub "po tym szamponie włosy ci nie wypadną" (takich pseudo-artykułów w Magazynie mamy na pęczki).
Czekałam na odpowiedni moment i nadszedł on gdy przeszło miesiąc temu zmarł Michael Jackson. Wtedy postanowiłam napisać na ten temat krótką notkę w Magazynie.
Dziś chciałam podzielić się z Wami wrażeniami ze spotkania fanów na seansie "Tribute To Michael Jackson", który odbył się wczoraj w 21 Multikinach w całej Polsce i na którym miałam okazję być, a tu niespodzianka, ZONK... opcja "opublikuj w magazynie" zniknęła :/ Oczywiście nie zniknęła sama z siebie a za sprawą adminów, którzy ją wyłączyli z niewiadomych powodów i nie wiedzieć kiedy :(
Oczywiście od razu napisałam w tej sprawie do adminów i po małej wymianie maili (sztuk 4) opcja ta znów została aktywowana, tak więc teraz znowu mogę publikować swoje artykuły w Magazynie Stardoll i zaraz zamierzam to zrobić dzieląc się z wszystkimi wrażeniami z wczorajszego wieczoru :D

14 komentarzy:

вαявιєє? pisze...

Zazdroszczę Ci ! A jak się pisze do admina? Odpiszcie na : pomidorek95@wp.pl lub w komentarzach ; )

Anonimowy pisze...

Żeby napisać do Admina, wejdź w swój apartament i na saaamym dole strony są różne linki, m.in Informacje- Kontakt. kliknij w Kotnakt to będzie miejsce na wysłanie wiadomości do admina ;)

andziula94 pisze...

Nie no gratulacje :)

Agnefis pisze...

Miałam dokładnie tak samo. Jakoś pół miesiąca temu chciałam napisać artykuł, ale wyłączono mi tą możliwość. Napisałam do adminów, ale oni oczywiście w ogóle mi nie odpisują. Od tamtego czasu pisałam do nich kilka razy i nigdy nie dostałam odpowiedzi. Nie rozumiem o co im chodzi. Widzisz, tak to jest - jacyś pseudo'dziennikarze' piszący o tym jakiego błyszczyku używać mogą pisać, a ktoś kto chce napisać coś mądrzejszego nie może. Takie to życie ;)

HarajukuGirlPL pisze...

Agnefis, ja nie dałam za wygraną i opcję mi włączyli w ciągu dwóch godzin od napisania do nich w tej sprawie...
jednak do teraz nie wiem czy mój artykuł trafi do Magazynu, bo to że opcja jest włączona nie znaczy, że oni to opublikują :/

też jestem tego samego zdania co ty, również nie podobają mi się nadużycia związane z publikacją niektórych pseudo-artykułów, zwłaszcza tych o różnych kosmetykach i zabiegach kosmetycznych... nie mówię już o tym, że większość z tych artykułów jest po prostu zerżnięta z internetu...

вαявιєє? pisze...

No zgadzam się z Harajuku, kiedyś jakaś dziewczyna napisała o jakimś kremie NIVEA i okazało się, że identyczny opis był w necie ;/ zapraszam: www.magiczny-stardoll.blogspot.com

Agnefis pisze...

Żeby to tylko raz tak było. Najbardziej rozbroił mnie artykuł w którym był jeden wiersz w dodatku skopiowany z internetu. A kiedy napisałam o tym do admina oni stwuerdzili że 'użytkownikom przyda się troszkę poezji' no okej ale nie takiej skopiowanej z pierwszej lepszej strony... Trochę brak słów na to wszystko.

Anonimowy pisze...

no wlasnie, apropo pierwszego komentarz, tez mam sprawe do adminow, ale nie wiem gdzie moge sie z nimi skontaktowac. Bardzo prosze o odpowiedz w komentarzach;)))

вαявιєє? pisze...

No właśnie ; / Czy ludzie już naprawdę nie myślą?! Można się chociaż kogoś poradzić by pomógł napisać czy coś, a nie xerować

kasia9513 pisze...

przynajmniej miałaś szczęście że tobie przywrócili tą opcje ja niestety takiego szczęścia nie miałam , pisałam do nich kilka razy w sprawie przywrócenia mi opcji pisania w magazynie ale nie odpisywali mi , a mam bardzo duuużo pomysłów na artykuły
kasiunia9513

Cute1229 pisze...

Z tego co pamiętam, ja też kiedyś tego spróbowałam. Napisałam do nich próbny artykuł, i jakoś się udało.. Jednak odpisali mi że, aby ''przedłużyć swój termin pisania do magazynu należy pisać co jakiś czas próbny artykuł'' do adminów. Może dlatego zlikwidowali tę możliwość, dlatego że Pani nie pisała przez dłuższy czas nic do magazynu? Miałam to samo...

sweet053 pisze...

To jest niesprawiedliwość... Ja też chciałam pisać artykuły ale odpisali mi ze nie szukają bo jest ich już dużo.... A was to prosili ? No powiedzcie mi jaka tu sprawiedliwość ?!

sweet053 pisze...

jaka tu sprawiedliwość na stardoll tez chce pisac artykuły ale stardoll "nie poszukujemy już osub które mogłyby pisać artykuły"...

5gumka5 pisze...

O! Byłaś w Multikinie na porzegnalnym koncercie MJ ?

Ja tak!

Było swietnie ...
koncert i teledyski...

Mam nadzieję że będą jeszcze takie koncerty (ale już niestety tylko w kinie ;( )