środa, 22 lipca 2009

Vanessa Hudgens i Alyson Michalka straciły swoją moc :)

Ponieważ kampania reklamowa filmu "BANDSLAM" już się zakończyła, Vanessa Hudgens i Alyson Michalka straciły swoją "moc" przenoszenia do kina i teraz posiadają takie same właściwości jak każdy inny przedmiot w naszym apartamencie.... No dobrze!
Nie mogę tylko pojąć dlaczego Vanessa straciła przy tym też buty.... miała takie fajne trepy a teraz ich nie ma, stoi całkiem boso :/

Poniżej obrazek archiwalny, na którym Vanessa buty jeszcze posiada:

12 komentarzy:

KKKinga pisze...

Mam nadzieję, że to tylko tymczasowy błąd

madzialenka13 pisze...

to jest nie sprawiedliwe ;(;( Wygrałam i przez zazdrośników nie dostanę nagrody ;] I na dodatek zostałam poniżona. Przecież zrobiłam an temat. Abstrakcja to jest tam gdzie moja dolka ją namalowała , ze ten obraz a nie ! Niesprawiedliwość!

Anonimowy pisze...

Dolki cały czas mają 'magiczną moc' ;) Tylko trzeba kliknąć na białą 'chmurkę'.

HarajukuGirlPL pisze...

madzialenka13, w którym miejscu zostałaś poniżona? co ty piszesz? chyba nie rozumiesz dokładnie definicji "poniżenia"

Twoja praca nie jest na temat tak samo jak wiele innych prac w tym konkursie. Wiele osób tak uważa i ja się z tym zgadzam.

Wyniki nie zależały ode mnie tylko od ludzi głosujących. Jak dla mnie wynik był oczywisty bo miałaś najwięcej głosów. Jednak sporo osób nie zgadza się z takim wynikiem i żądają powtórnego głosowania.
W zależności jaki będzie wynik teraźniejszej ankiety podejmę dalsze kroki... i tak ostateczna decyzja należy do mnie

HarajukuGirlPL pisze...

kitty-poland, to chmurki mają moc a nie dollki :)

przedtem klikając na dollkę już nas wyrzucało za drzwi ;P a teraz możemy ją w spokoju przesuwać nie denerwując się że non stop chce nas przenieść do kina :)

madzialenka13 pisze...

jeny . zostałam poniżona bo zrobiłam pracę na temat a ludzie piszą , ze nie na temat , i cały czas mnie obrażają , że nie powinnam wygrać i takie tam. zazdroszczą i tyle , boże trzeba było na mnie nie glosować a nie ! wygrałam i tyle nie powinno być więcej ankiet. jakbyście nie głosowali to by nic nie było i tyle a nie teraz lipa. eh.

paulabajno pisze...

ja cały czas mogłam ją przesuwać, zmniejszać, powiększać itd ;D

HarajukuGirlPL pisze...

madzialenka13, mylisz definicję "poniżenia"
jak już napisałam powyżej, Twoja praca nie była na temat, ale zauważyłam że wiele było takich prac odbiegających od tematu, dlatego tylko postanowiłam ogłosić te wyniki

Anonimowy pisze...

No, właściwie tak ;)

madzialenka13 pisze...

no i teraz będziecie powtarzać ankietę i ja przegram więc lipa. po co w ogóle organizować taki konkurs , w którym panują tak ogromna niesprawiedliwość? po co organizować skoro ni umie się pogodzić z wygraną tej o osoby a nie twojej faworytki ? po co? trzeba było się za to nie zabierać a nie . robić tyle zachodu o nic . eh.

HarajukuGirlPL pisze...

madzialenka13, teraz bardzo nieładnie się zachowujesz.... o co ci chodzi? sugerujesz mi tu jakieś podłe postępowanie wobec ciebie... bardzo nieładnie...

Ta ankieta to wola wielu czytelników bloga a nie mój wymysł! Jakbym chciała postąpić tak jak sugerujesz to po prostu ogłosiłabym fałszywy wynik podając za zwycięską scenerię tę która mi się najbardziej podobała. Ale tego nie zrobiłam bo nie jestem oszustką, chcę jedynie żeby było sprawiedliwie.

Nie było by tego całego problemu gdyby wszystkie scenerie były na temat lub gdyby wszystkie nie były na temat, a tak?.... część jest ok, a część zupełnie o czymś innym...

lenkaa . ♥ pisze...

mam pytanie ! :D
czy są gdzieś jeszcze te lalki ?
bardzo bym chciala miec w apartamencie ! . x33

Jeśli ktoś ma na sprzedaż proszę o WP (wiadomość prywatną) Wilczawllkp2lub na gg 13273055 ^^ .

Pozdro . Wilczawlkp2