poniedziałek, 13 lipca 2009

Skąd mam 3 pieski z "Hotelu dla Psów"???

Ponieważ wiele osób nie może pojąć skąd mam aż tyle piesków i spędza im to sen z powiek, postanowiłam że o tym będzie właśnie ta notka :)
Już tłumaczę:
- Pierwszego pieska (FRIDAY) można było otrzymać w "Wyborze Dnia". Było to z 16 na 17 stycznia 2009 (właśnie w PIĄTEK). Oczywiście piesek nie był dla wszystkich, jedynie dla Anglii, więc można go było zaadoptować jedynie poprzez angielską bramkę. U nas w tym samym czasie w Wyborze Dnia wyświetlała się fioletowo-lilowa sukienka Hot Buys.
Więcej szczegółów na temat pieska znajdziecie na starej wersji mojego bloga --> TU. Tam też znajdziecie wiele innych wytłumaczeń dziwnych zjawisk na stardoll oraz starsze newsy.
- Drugiego pieska (ROMEO) zaadoptowałam tak jak Wy wszyscy, czyli przez stronę kampanii reklamowej "HdP", która oczywiście również jest tylko dla Anglii i również trzeba było się włamać przez bramkę, żeby dostać psiaka.
- Trzeciego pieska (LENNY) zaadoptowałam tak jak drugiego, tylko na innym swoim koncie, po czym go sobie przeniosłam (odsprzedałam) na konto HarajukuGirlPL. Jest to możliwe tylko dlatego, że piesek ten dziwnym trafem został potraktowany nie jak "przedmiot" tylko jak "ubranie" (powiększa się jedynie "na dollce", inaczej się nie da) .
Ufff... Zagadka rozwiązana, teraz już możecie spać spokojnie, nie zastanawiając się skąd ja mam pół psiego schroniska ;P

2 komentarze:

zuzia1207 pisze...

Cześć ;)
Mogłabyś dodac mojego bloga do linków po prawej stronie?
wprawdzie zaczynam, ale zawsze rozgłos się przyda ;)
zuzia1207-stardoll.blogspot.com

Meerci pisze...

Hm, to ciekawe...Praktycznie można mieć wszystkie psy, bo niektórzy normalnie sprzedają je w Starbazarze. Ja kupiłam pieska Lenny właśnie tak.