czwartek, 16 lipca 2009

Nowe fryzki :)

UWAGA!!! FRYZURY SĄ CAŁY CZAS TERAZ AKTUALIZOWANE, WIĘC NIE PANIKUJCIE TAK JAK TO NIEKTÓRZY MAJĄ W ZWYCZAJU ;P TYLKO CIERPLIWIE CZEKAJCIE AŻ ADMINI WSZYSTKIE ZAŁADUJĄ DO EDYTORA!!!

Komiczna, kosmiczna i zupełnie nie w moim stylu, Agyness Deyn:



Poza tym mam wrażenie, że bardziej jest to fryzura męska niż damska. Bardziej pasuje :)


Kolejna w stylu Amy Winehouse:



I jeszcze jedna, należąca do Christiny Milian:



Kolejna, tym razem męska, nikt inny jak Robert Pattison:



I następna, należąca do Nicole Richie:



No i w końcu ostatnia fryzurka:

27 komentarzy:

Unknown pisze...

Jest nowe ELLE! :)

kasiaap pisze...

brzydkie xD sry, że znowu powtórzę wiadomość xD
Mam problem z dołączeniem do klubu Ashley Tisdale i Hannah Montana, próbowałam przez bramki USA i bramki Angli, ale jak wpisuję stardoll.com przenosi mnie na polskie stardoll ;/, a przez stardoll.com/en/ nie mogę wgl wejść do tych klubów bo piszę, że ten klub jest nie dostępny. Jeżeli wiesz dlaczego tak jest to proszę odpisz ;)

ola1582 pisze...

zauwazyliscie ze ciagle reklamuja Daniela Radcliffe'a, Emme Watson i Ruperta Grinta? moze cos sie szykuje? ;P

Anonimowy pisze...

Dzięki, że sprawdziłaś :)

geeolla pisze...

Mnie się podoba ta druga nowa fryzurka xD Na "Amy W" xD ;p

Stylizacje by KadiriChan pisze...

takie sobie, 2 lepsza; p

Miisia Guuziikowa. pisze...

Ta w tylu Amy jest świetna !!

Stylizacje by KadiriChan pisze...

a na miniaturce medoll ta 2 jest inna... ;p

jenependerewick pisze...

hej Harajuku!
niedawno kupiłam sobie SS i zaczęłam projektować.
zaprojektowałam koszulki z Nirvaną i inne, [możesz zobaczyć w pokoju głównym na ścianie obok sofy]
pomysł na tą z Nirvaną wpadłam sama, ale jednak gdy stwierdzisz, ze są skopiowane od Ciebie, mogę schować je do schowka i o nich zapomnieć, więc proszę cię tylko rzuć okiem bo nie chcę wyjść na kopiarkę;[

jenependerewick

Anonimowy pisze...

jest jeszcze jedna nowa fryzura mam ją na koncie kasiunia0022

AshleyT1918 pisze...

Y na AshleyT1918 jest jeszcze jedna fryzura zobacz jaka

Iveria/ ewa.iva pisze...

kolo tej jak amy jest na dole taka krótka 2 od dołu

Error pisze...

łał!Amy Winehouse xd

jenependerewick pisze...

a ja nie mam tej Amy.
;P
nie wyświetla mi się ;[
ale może niedługo wejdzie

Konrad pisze...

nowe darmówki są! :D instrukcja na moim blogu :)

geeolla pisze...

A no..Amy usunęli xD być może wstawią ja znowu xD

LadyCherry pisze...

Kolejna fryzura a'la christina millan !

LadyCherry pisze...

Jest także taka krótka , dla chłopców by Robert Pattinson ;)

Stylizacje by KadiriChan pisze...

Ojje, grzywka ładna w tej ostatniej, a reszta? Masakra!
Niech dodadzą wreszcie fryzury Tiny x.x

Stylizacje by KadiriChan pisze...

Ta ostatnia to a'la Katy P. :) A mi się nie wyświetla fryzurka Cullena..

Stylizacje by KadiriChan pisze...

MI się niektóre nie wyświetlają... Np. proste włosy z 4 strony, fryzura Cullena..

Iveria/ ewa.iva pisze...

to odstające krótkie jest zamiast innej fryzury moim zdaniem ładniejszej

Konrad pisze...

jeszcze jedna jest ;D http://i30.tinypic.com/1iyk8w.png

LadyOfTheRIngs pisze...

ola1582, no pewnie, że coś się szykuje!
26 jest premiera Księcia Półkrwi - 6 część HP!
Ale te fryzki fajne ^^
Normalnie sobie jakąś ustawię.

Miisia Guuziikowa. pisze...

Ooo nowe widzę ;) ta czwarta również jest świetna !

DomaxDPL pisze...

Jest jeszcze jedna!

Michalina Baron pisze...

A ta ostatnia fryzurka jest zupełnie jak fryzura Audrey Tautou w filmie pt. "Amelia"