środa, 15 lipca 2009

NIRVANA - Smiley Face Logo w wersji dla Pań :)

Ponieważ ciuchy Kurta dostały się tylko męskiej części stardollowych MeDoll, postanowiłam wykonać projekt dla tej drugiej części - żeńskiej. Projekt oczywiście można zakupić u HarajukuGirlPL za 8$ (cena dotyczy koszulki na ramiączkach). Zapraszam.



PS: Odbiegając od tematu :) Tak było wczoraj wieczorem we Francji :) Ciekawskich zapraszam do oglądnięcia filmiku. Takich sztucznych ogni i efektów świetlnych raczej w Polsce nie zobaczycie. Chciałabym kiedyś zobaczyć to na żywo :D

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super!:)))

ρєgαz pisze...

ty masz po prostu talent

Patrycja ,,Rysia" pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Oryginal-stardoll-club pisze...

kocham je !!!!1

HarajukuGirlPL pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
xpinkxxqueenx pisze...

Niesamowite! Ja też chciałabym zobaczyć takie coś na żywo! :)

diuda pisze...

KOCHAM CIĘ ! ;D
Nie wiem jak co za nią dziękować :P!

CzekoladowyTorcik pisze...

Pani Doroto :)

Napisałam do admina, żeby przywrócili do starplazy białą kredke do oczu i mi odpisali :)


http://pl.tinypic.com/r/2e0ssqx/3

Konrad pisze...

haha, 37 sd wydałem dzisiaj na te ubrania ;D

Konrad pisze...

slodka1234, admini odpisują tak każdemu prawie ;P

Anonimowy pisze...

Ja widziałem na Żywo Były Super...

stardoll by klaudus1296 pisze...

Harajuku miałam w pokoju tym co jestem zapisana tapetke z DIY była czarna w brązowe kwadraty i pasowała mi do pokoju a teraz to się zmieniło w jakieś logo RIO ! ;// KadiriChan

marysiak3004 pisze...

super! kocham nirvane! z pewnośćią kupię!

Sasha pisze...

Może zrobiłabyś też takie "Grunge is dead" w wersji rzeńskiej?

geeolla pisze...

O jaa...:D Już kiedyś chciałam poprosić jakiegoś dobrego projektanta o tę koszulkę :) A tu hopla! Zrobiłaś ją :)Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! :**