piątek, 10 lipca 2009

Czy Depp będzie dobrym Jacksonem?!

Od pogrzebu Michaela Jacksona minęło zaledwie kilka dni, ale w Hollywood już trwają zakulisowe rozmowy na temat filmowej biografii Króla Popu. Jako najpoważniejszego kandydata do roli Michaela typuje się Johnny'ego Deppa.
Producenci z Hollywood rozważają też wykorzystanie materiałów archiwalnych, zdjęć i nagrań z koncertów, niestety nie wiadomo jeszcze czy zgodzi się na to rodzina zmarłego gwiazdora. Z tego względu producenci biorą pod uwagę kilka opcji - film fabularny, dokumentalny lub obraz łączący oba gatunki.
Oprócz Deppa kandydatem do roli Michaela jest także Jamie Foxx, który ma już doświadczenie w pracy nad filmem biograficznym - zagrał słynnego Raya Charlesa w dramacie "Ray" i zrobił to tak doskonale, że został za to nagrodzony Oscarem.


Powiem wam, że ze względu na to iż bardzo lubię MJ oraz JD osobiście nie podoba mi się pomysł aby Depp zagrał tę rolę, no ale to już nie ode mnie zależy. A co Wy o tym sądzicie?

23 komentarze:

ewcia_1122 pisze...

Hej Harajuku.Ja odbiegnę od tematu notki. Zauważyłaś że są 2 nowe nagrody za 6500 sp? Są to schody i w dodatku dla ss xD

STAAR pisze...

Eeh... Mi też sie nie podoba ten pomysł.

HarajukuGirlPL pisze...

ewcia_1122

tak, wiem

Dominika M pisze...

Niech Depp gra tę role kochaM GOO
Harajuku chciałabym aby do wyszukiwarki w sb doszła nowa opcja (wpisujesz nazwę ubrania) to by zaoszczędziło czas,to dobry pomysł,zgłosić go do adminów?A nawet jeśli dobry to nie umiem robić takich "protestów" które by coś zdziałały :(

Shizuka pisze...

Jestem z za Deep'em. Chcociaż może lepiej by zagrał to kotś, kto miał okara? :] Nieważne, ważne jest to, by ten film jak najzybciej trafił do Polski ^^

patiskrzyp pisze...

No . No bo co bez ss zdobedziesz tyle sp?

Nola pisze...

Nik nie zastąpi MJ

STAAR pisze...

widziałaś disiejszą cg? Jaja sobie chyba robią. Są lepsze osoby które zasługują na uznanie, np. powerkaa :)

Anonimowy pisze...

ja też uważam że Depp nie powinien grać między innymi dlatego,że MJ powinna grać osoba choć trochę do niego podobna...

OrangeHair pisze...

Ach Johnny! Swietny z niego aktor ale slyszalam ze nie wyraza woli zagrania w tym filmie jezeli mialby on powstawac

Anonimowy pisze...

Deep jest świetnym aktorem, ale ni widzę go w tej roli.

_________________________
Mogłabyś coś skrobnąć o nowym numerze magazynu Koktajl?

DianaReachel pisze...

Czy Depp będzie dobrym MJ'ejem? Nie wiem. Depp jest moim ulubionym aktorem, podziwiam go i od lat oglądam jego filmy z dużym zainteresowaniem. Jest specjalistów od dziwaków i indywidualistów. Jakiej roli by nie dostał-zagra najlepiej jak potrafi, a potrafi dużo.
Ale choć bardzo go podziwiam i wierzę w jego talent-nie wiem, czy właśnie ON nadaje się do tej roli. Choć, gdy patrzę na drugiego kandydata, na jego filmografię, to wydaje mi się, że Depp zagra lepiej...

StringiniUS5 pisze...

Kto z was wie jak dodać szablon na blogspot bo nie rozumiem za dobrze instrukcji na stronie z szablonami dla blogspot

Ciocia Wiedźma pisze...

Wątpię żeby coś z tego wyszło, bo Depp sam wybiera filmy w których chce zagrać i zawsze są to dość dziwne postacie, a jedyny film biograficzny w którym zagrał to Ed Wood. Jakoś nie widzi mi się Johnny jako MJ. To nie jego styl

blog pisze...

według mnie jest to strona o stardoll a nie MJ !!!

Martisse pisze...

Według mnie, to raczej nikt dobrze nie odtworzy postaci Jacksona.
Johny Depp kompletnie sie nie nadaje.

Billka10 pisze...

a co to ma wspólnego ze stardollem ??

DianaReachel pisze...

Billlka10: Jak Cię to nie interesuje, to pomiń notkę. Poza tym, masz w tagach: Michael Jackson, Z życia w realnym świecie. Nie wszystkie posty muszą być o stardollu!

HarajukuGirlPL pisze...

Billka10 i blog

nie wiem, czy zauważyłyście, ale oprócz stardolla "za oknem" mamy realne życie, nie samym stardollem człowiek żyje, a i mózg trzeba co jakiś czas "przepłukać" innymi wiadomościami niż tylko stardollowe :P

Poza tym blog należy do mnie i według mnie jest on w dużej części o stardoll, więc jeśli się komuś nie podobają inne notki to ja wcale nie zmuszam do czytania.... proszę, załóż sobie sama własny blog i pisz na nim co ci się podoba - "wolnoć Tomku w swoim domku"

Anonimowy pisze...

myślę żę będzie dobrze grał myślę że to będzie dobry film widziałam zapowiedź

Shizuka pisze...

A mnie sie podoba, że tu jet nie tylko Stardoll - bo w koncu Stardoll się nudzi i co? xD
Ciekawe, co tego będzie? Ale CiociaWiedźma ma rację :] Pożyjemy-zobaczymy :]

Anonimowy pisze...

nie!

Kamila99001 pisze...

MJ jest tylko 1 !!