środa, 10 czerwca 2009

Prawdziwe TV w amerykańskich pokojach

Dziś trafiłam na dollkę SabrinaMarie19 z USA, która w swoim apartamencie ma super wypasiony telewizor na dodatek za darmo!!! Dlaczego super wypasiony? Ano zobaczcie sami.


Obraz w telewizorze nie jest jakimś tam zwykłym obrazkiem, a filmikami wideo, których jest aż siedem! Filmiki to krótkie fragmenty pochodzące z planu filmowego "Wyznania Zakupoholiczki, każdy z nich ma około 2 minuty.

EDIT:
Z ciekawości założyłam sobie konto testowe przez amerykańskie proxy czyli przez stronę myproxy.ca i jak się okazało otrzymałam ten telewizor. Był w paczce koło szafy, podpisany jak zwykle Stardoll Admin. Czyli nowi z USA dostają go po założeniu konta.



Zaś starsi użytkownicy z USA otrzymują go poprzez klub Disneya, którego u nas nie widać.
Szkoda, że telewizora nie da się sprzedać :(



W klubie jak widać do zdobycia jest również torba GUCCI z ostatniego spoilera, oraz kilka innych gadżetów (w zależności od ilości użytkowników).

Z tego wniosek jest prosty - jeżeli macie sobie założyć konto na stardoll najlepiej nie robić tego z Polski lub nie poprzez polskie proxy. Dobrym rozwiązaniem jest zrobić to poprzez zagraniczne proxy, np. amerykańskie, szwedzkie lub angielskie, gdyż tam otrzymują najwięcej darmówek.

47 komentarzy:

Patiza pisze...

tu chodzi o klub

Princessaa pisze...

a jak dokładnie nazywa się ten club ??

Neira pisze...

Wiecie co miałam 3 miejsce w konkursie na smoka i... nie dostałam nagrody:/

Jak zwykle darmówki dla USA, a ans mają ... gdzieś daleko;/

nikkygin on stardoll;) pisze...

czy ktos poda link do tego klubu? znajduje ni 19 tysiecy klubow ' Disney ' ;)

HarajukuGirlPL pisze...

Kinga, NIE DENERWUJ MNIE!!!!
KIEDY ZGŁOSIŁAŚ SIĘ PO NAGRODĘ?
KIEDY NAPISAŁAŚ DO MNIE ŻE MASZ COŚ WYSTAWIONE W STARBAZARZE?
ALBO KIEDY WYSŁAŁAŚ MI LISTĘ PREZENTÓW, KTÓRE CHCESZ OTRZYMAĆ?
NIGDY!!!!
Więc nie wiem na co czekasz?!
Ja nie mogę się za każdym z osobna uganiać i prosić o odebranie nagród, bo nie mam na to czasu. A odbiór nagród leży w Waszym interesie a nie w moim!

HarajukuGirlPL pisze...

Nicky, PRZECIEŻ NAZWA KLUBU JEST W NOTCE!!!!!!!!!!!!
Na screenie z klubu masz jak byk napisane :P

Anonimowy pisze...

własnie znalazłam ten klub ;)
jak ktos sie chce cos dowiedziec to piszcie w komenatrzach u mnie na blogu wasze nicki na stardollu to napisze do was;)

Anonimowy pisze...

Próbowała prawie wszystkiego i nic... Fajny telewizorek ,ale Polaków zawsze omijają szerokim łukiem...

NataliaVanessa pisze...

Jak zapiszesz się do tego klubu do zobaczysz co się stanie. nie dość ze dostaniesz ten telewizor torebke to za 25 000 uczestnikow dostaniesz 25 sd itd!

HarajukuGirlPL pisze...

NataliaVanessa, jak już pisałam nie da się z Polski zapisać do tego klubu

NataliaVanessa pisze...

Wiem, ale chodzi mi o to, że jak się założy na myproxy.ca i się zapisze do tego klubu to się to dostanie. A jak nie możecie tego klubu znaleźć to ja jestem zapisana do niego na koncie margeritta. ( razem z kropką)

HarajukuGirlPL pisze...

niestety, przez myproxy nie udało mi się wejść do tego klubu, nawet tą testową dollką, która dostała TV po rejestracji

HarajukuGirlPL pisze...

telewizor jako nowa z USA dostaniesz, ale dko klubu jest problem żeby się dostać... jak ci się to udało, bo ja nie mogę się wpisać :(

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

Ja się do klubu zapisałam na swoim głównym koncie,które było założone przez polskie proxy.Telewizora nie dostałam i nie mam pojęcia,czy się go dostaje po zapisaniu...

Lejdi pisze...

wie ktoś, czy ten telewizorek można sprzedać?
póki co udało mi się zapisać do tego klubu, ale ani telewizorka, ani torebki nie ma :( ale ciągle kombinuję ;)

Anonimowy pisze...

Mi sie udało .. ale niestety nic nie dostałam. Na mojej stronie mozna zobaczyc ze jestem w tym klubie.

GiRl122_ pisze...

ej mogłabyś podac adres tego klubu, bo widze ze masz spojler.:)

Anonimowy pisze...

ja sie zalogowalam przez myproxy i tylko w ten sposob mozna zapisac sie do tego klubu...poza tym dzisiaj dostalam ta wiadomosc ze moge sie zapisac..a jestm zapisana w usa..

Iveria/ ewa.iva pisze...

http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1288416
to adres tego klubu
a co do torebki to trzeba ją wygrać

HarajukuGirlPL pisze...

Iveria, adres jest, ale co z tego?
nie uda wam się dostać tego telewizora, a co najważniejsze niektórym nie uda się nawet dostać do tego klubu :)

HarajukuGirlPL pisze...

dajcie już spokój z tym TV, nie da się to się nie da i koniec, nie dla psa kiełbasa!

Iveria/ ewa.iva pisze...

jedna dziewczyna pisała tam na forum że czasami trzeba poczekać dzień, dwa (ona była z USA i nie dostała)

Kicia_1402 pisze...

A ja nie mogę założyć konta na myproxy.ca, błąd mi wysakuję jak klikam załóż konto

Konrad pisze...

Da się zapisać do klubu!! :D Gdy będzie 25 000 uczestników klubu, to każdy dostanie 25 sd, a im więcej nowych członków tym więcej prezentów (buty, pasek, itp.).
Aby zapisać się do klubu:
1. Wejdź na www.myproxy.ca (najlepiej przez przeglądarkę Internet Explorer).
2. W okienko wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się.
4. W okienku gdzie wpisany jest adres http://stardoll.com, ty wpisz http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1288416
5. Kliknij na "Zapisz się do klubu" lub coś w tym stylu.
6. Kliknij na TAK :)

HarajukuGirlPL pisze...

Lucas.Poland, nie da się :(
Próbowałam już setki razy z kilkunastu kont i z żadnego mi się nie udało

.....no chyba, że jest to zależne od PRZEGLĄDARKI!
muszę zainstalować IE i wtedy spróbuję jeszcze raz

HarajukuGirlPL pisze...

Lucas.Poland, niestety nic z tego, nie udaje się :(
Próbowałam teraz z trzech różnych przeglądarek i kilku kont na stardoll ale nie wchodzi.... po kliknięciu na JOIN przeskakuje i rzuca mnie na tą samą stronę lub na stronę z różnymi amerykańskimi reklamami gier

Konrad pisze...

Hmm... To jak chcesz mogę ci na jakimś koncie spróbować, bo mi zawsze wychodzi ;/ Zrobiłem już na kontach:
Lucas.Poland
Kamila19_95
Super.GirlPL
CuteAmanda15
Zanka5002

Konrad pisze...

Oczywiście mogę ci zrobić na jakimś koncie nie ss ;P Bo twoje są zbyt cenne xDD

Madeleine pisze...

Ludzie wystarczy wejsc na unblockmyspace.com
i wszystko szybko i sprawnie chodzi :)) c

marTYSIAK_97 pisze...

mnie się udało zdobyć TV ale do klubu wejść nie mogę!ja zmieniłam całowicie konto na 'amerykańskie' tzn.język i taką flagę na górze a po jakimś czasie miałam TV w pokoju :)

HarajukuGirlPL pisze...

madeliene, niestety nie u mnie!

nic nie wchodzi, od rana siedzę i próbuję na tysiąc różnych sposobów i nic :(

Konrad pisze...

Harajuku jak chcesz to mogę ci zrobić ci to wejście do klubu... Jak chcesz to załóż nowe konto, a ja tam cię zapisze do klubu :)

Moniak pisze...

JUHU ! Jakimś cudem zdobyłam ten wypasiony telewizorek. Niestety, nie da się go sprzedawać... Za to nie mam torby (Na razie nie mam, co nie oznacza, że nie będę miała - jak mi się teraz poszczęściło, to może w tym wypadku także...)

Lejdi pisze...

dziwne, ja akurat z zapisaniem się do tego klubu nie miałam żadnych problemów o_O
zalogowałam się normalnie na stardoll przez myproxy.ca (na swoje główne konto), znalazłam ten klub, kliknęłam "dołącz do klubu"... i byłam zapisana ;)
miałam za to problem z wypisaniem się z klubu, musiałam to zrobić wchodząc bez proxy i klikając śmietniczek przy nazwie klubu na liście swoich klubów, przez przycisk "opuść klub" się nie dało

HarajukuGirlPL pisze...

Moniak, NIE ŁUDŹ SIĘ!!!
Torba jest nagrodą w konkursie na scenerię, który został ogłoszony w klubie! Patrz na screen w tej notce, tam masz wszystko na temat tego konkursu.

Konrad pisze...

lady_dmq po co wypisywałaś się z klubu?? niedługo tam nagrody będą ;P Pierwsza z nich to 25 sd. dla każdego członka :D

Lejdi pisze...

żeby spróbować się jeszcze raz zapisać, na zasadzie - a może w końcu zadziała ;)
teraz znów jestem zapisana i czekam, co będzie ;)

Meg pisze...

Dzięki Lucas.Ja zrobiłm to tak,jak napisał LucasPoland i nie miałam większych problemów

NataliaVanessa pisze...

HarajukuGirlPL można dostać telewizor i zapisać się do klubu. Ja wszystko robiłam przez myproxy.ca A jeżeli chce się dostać tą torebkę to trzeba zrobić scenerię i po kłopocie. Niestety u mnie nie chce się otworzyć sceneria, więc torebki nie będzie.
Zapraszam na mojego bloga www.lovely-stardoll.bloog.pl

Meg pisze...

NataliaVanessa torebka jest nagroda w konkursie.Ten klub jest dziwny.zapisałam się do niego przez zmienione IP i było wszystko normalnie.wchodze juz przez normalne IP, klubu w liście klubów nie ma o_O

NataliaVanessa pisze...

A nie wiecie może dlaczego nie chce mi się otworzyć sceneria? No kurczątka, ta torebka jest śliczna a ja muszę ją mieć!

loooooolcia14 pisze...

Eee tam, Harajuku my chyba mamy jakieś powalone komputery- u mnie też nie chodzi ;/

HarajukuGirlPL pisze...

loooooolcia14, a ja doszłam do wniosku, że ci wszyscy którym udało się zapisać mają zapewne zmienne IP u swojego operatora - dostawcy internetu. Ja mam IP stałe, bo tak sobie zażyczyłam, ale w większości domyślnie operatorzy dają IP zmienne, co daje więcej możliwości.

loooooolcia14 pisze...

No, zapisałam się do klubu, a tv nie ma...trzeba robić coś szczególnego, czy może tv po jakimś czasie się pojawi?

loooooolcia14 pisze...

Może masz i rację...ale kurde, teraz mam inny problem- zapisałam się i nie mam telewizora! xD Jeju, dam sobie dziś spokój z tym proxy, może jutro coś pokombinuję, bo już mi się śmiać z tego wszystkiego chce hehe :D

Weronika. pisze...

wpiszcie ten link: http://www.stardoll.com/en/scenery/createScenery.php?sceneryId=20&clubId=1288416


ale nie gdzie wpisujecie np myproxy.ca tylko jak już wejdziecie na to myproxy to tam jest tak jakby drugi pasek www. na stronie myproxy no i tam wpiszcie to was przekieruje ale nie w główny oasek!

Unknown pisze...

Mam taki od pewnego czasu ale nawet nie przywiazalam wagi z kad go wzielam
Nick: XxxSakurciaxxX