środa, 10 czerwca 2009

Limitowana sukienka LE - NIE SPRZEDAJĘ!!!

Prośby, żebym sprzedała limitowaną sukienkę LE za 40 czy 60 stardollarów naprawdę mnie śmieszą :D Ludzie, myślcie trochę! Jak mogę Wam sprzedać coś tak unikalnego za kwotę 5 razy niższą niż kosztowała?! Nie bądźcie śmieszni i niepoważni. Jeszcze na głowę nie upadłam, żeby komuś robić takie kosztowne prezenty.
Zresztą sukienki LE na razie nie sprzedaję, a jeśli już się zdecyduję na taki krok to na pewno nie będzie to kwota poniżej 500$ i na pewno poinformuję Was o tym na blogu :)

7 komentarzy:

Adusiax pisze...

Jakie dzieci :D
Żebraki :p

strawberry swing pisze...

Hahaha!
Mam jedno pytanie...jak sprzedac jakąś rzecz za np. 500sd ?

HarajukuGirlPL pisze...

to bardzo proste!
sprzedając 10 różnych rzeczy po 50$, w tym tę właściwą rzecz sprzedajemy na końcu :)

Setkowska pisze...

heh ja bym nie sprzedawała przecież to w końcu wyjątek

Miisia Guuziikowa. pisze...

tak się zastanawiam, czy ta sukienka nie będzie przedsmakiem kolejnej kolekcji. W końcu idą wakacje..

Lejdi pisze...

pewnie będzie ;) kolekcje LE pojawiają się średnio co 2 miesiące - grudzień, luty, kwiecień. czyli następna powinna pojawić się właśnie w czerwcu ;)

Meg pisze...

Jeśli nowa kolekcja wejdzie do Starplazy to pewnie juz niedługo.Tak sobie myslalam,ze w kazdej kolekcji jest jakis fajny i tani ciuch.w pierwszej kolekcji wszystkie ciuchy byly piekne,lecz najbardziej podobala mi sie czarna bluzka za 75 sd i nie byla droga.w drugiej ładny był gorset w serduszka za 125,a w trzeciej kolekcji urzekla mnie bluzka za bagatela 200sd.bluzki z poprzednich kolekcji bbyly ladne i tanie a ta tania i droga,wiec nasuwa sie pytanie,jakie ceny beda tym razem?